اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت خبر داد

برگزاری همایش «یک آری به خویش» در دانشگاه پیام نور رشت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: همایش یک‌روزه «یک آری به خویش» در دانشگاه پیام نور رشت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «یک آری به خویش» در دانشگاه پیام نور رشت

سلمان جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بسیاری از اختراعات و اکتشافات علمی که امروزه به نام دانشمندان غربی ثبت شده است پیش از آنها توسط دانشمندان مسلمان به ویژه ایرانی کشف شده بود، اظهار کرد: در راستای تقویت و ایجاد حس خودباوری در بین جوانان و دانشجویان همایش «یک آری به خویش» در دانشگاه پیام نور رشت برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این همایش را روز 25 مهر جاری عنوان کرد و گفت: در این همایش دکتر «ابوالفضل درویزه» از اساتید و محقق دانشگاه به سخنرانی درباره علوم اسلامی به سرقت رفته توسط غرب و پیشرفت‌های علمی ایران می‌پردازد.

این مسئول دانشگاه پیام نور رشت را جزو بزرگ‌ترین دانشگاه‌های گیلان دانست و افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در طول سال تحصیلی برنامه‌های متعدد و متنوعی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها اجرای حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

وی، همچنین به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با آثار تعدادی از دانشجویان در این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه حدود 20 اثر از دو نفر دانشجویان هنرمند بسیجی این دانشگاه در معرض دید عموم دانشجویان قرار گرفته است.

جعفری با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته آینده ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: آثار موجود در این نمایشگاه در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، سیاسی، فرهنگی و مشکلات دانشجویی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول