اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش بصیرت‌افزایی در دانشگاه پیام‌نور لنده برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان و دانشجویان همایش بصیرت‌افزایی در دانشگاه پیام‌نور لنده برگزار شد.

همایش بصیرت‌افزایی در دانشگاه پیام‌نور لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام محمدجواد ابراهیمی در همایش بصیرت‌افزایی که در دانشگاه پیام‌نور لنده برگزار شد با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده اظهار داشت: ازدواج اولین گام رسیدن به امنیت و آرامش در زندگی است.

وی افزود: خانواده مهم‌ترین مأمن و پناهگاه جوانان بوده که با تشکیل آن می‌توانند از هرگونه فساد و تباهی خود را دور نگه دارند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به نقش خانواده در هدایت جوانان گفت: خانواده با نگاهی کنترل‌کننده جوانان را از انحراف و تباهی مصون داشته و با ایجاد علاقه و انگیزه در جوانان محیطی سرشار از عاطفه و مهر را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل خانواده یادآور شد: امروزه آن‌چه باعث فروپاشی نظام اجتماعی غرب شده عدم توجه به تشکیل خانواده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت‌ترین مردم جهان هستند، گفت: عشق و علاقه به خانواده و تشکیل آن از مهم‌ترین خصوصیات خانواده‌های ایرانی است که مورد تأکید همه بزرگان قرار گرفته و سرمشق و الگویی برای جامعه‌های بی‌ثبات برای رسیدن به استحکام اجتماعی و سیاسی است.

وی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از شروع انقلاب به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکنون مردم پشتیبانی و ولایت‌مداری خود را در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع از کوی و برزن، رفع همه توطئه‌های دشمنان و ... به اثبات رسانده‌اند.

استاده حوزه و دانشگاه گفت: ولایت‌مداری و عشق به رهبر امروز از سوی غرب امری پسندیده به شمار نیامده و در جهت دور کردن اندیشه‌های جوانان ما هجمه‌های مختلف فکری و فرهنگی را رقم زده‌اند تا آن‌ها را از این راه منحرف و به بیراهه هدایت کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه جوانان ما در خط ولایت و رهبری ایستادگی می‌کنند، گفت: تا زمانی که ولایت‌مداری و عشق به رهبری در جوانان ما نهادینه است هیچ گزند و خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی و بنیان اجتماعی خانواده که زیربنای همه استحکامات است، نمی‌رسد.

وی افزود: ما با پیروی از قرآن و اهل بیت (ع) تا زنده‌ایم به ولایتمداری خود ادامه می‌دهیم.

ابراهیمی لازمه حرکت و پویایی جامعه را تفکر و اندیشه جوان دانست و افزود: جوانان ما باید امروز بیش از گذشته از حالت انفعالی بیرون آمده و در جهت شکست توطئه‌های دشمنان ابتکار و نوآوری خود را به کار گیرند.

وی گفت: با تولید اندیشه و ابتکار و خلاقیت می‌توان بر همه تحریم‌های دشمنان غلبه و ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول