اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 40 هزار دانشجوی

تنها 600 نفر از دانشجویان پیام نور لرستان تسهیلات دریافت می‎کنند

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: از 40 هزار دانشجوی استان لرستان تنها 600 نفر تسهیلات دریافت می‌کنند.

تنها 600 نفر از دانشجویان پیام نور لرستان تسهیلات دریافت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور لرستان، یزدان سهرابی گفت: سطح اعتبارات وام شهریه تحصیل در دانشگاه پیام نور لرستان پایین است و با توجه به تحصیل حدود 40 هزار دانشجو در این دانشگاه و اختصاص 130 میلیون تومان اعتبار در فاز اول تنها 600 نفر از دانشجویان می‏توانند از این تسهیلات که معادل 250 هزار تومان است، بهره‎مند شوند.

وی تصریح کرد: استان لرستان از جمله استان‎های محروم کشور محسوب می‎شود و بسیاری از خانواده‎ها در تامین هزینه تحصیل فرزندان خود با مشکل مواجه هستند و با این وجود ضروری است که سهم این دانشگاه از محل تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی افزایش پیدا کند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: سال گذشته یک‌هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه از وام شهریه تحصیل بهره‎مند شدند.

سهرابی با اعلام اینکه سال گذشته میزان این تسهیلات برای هر دانشجو 150 هزار تومان بوده که امسال به 250 هزار تومان افزایش یافته، ابراز امیدواری کرد که صنودوق رفاه دانشجویی ترتیبی اتخاذ کند که دانشجویان پیام نور بیش از این مبلغ دریافت کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول