اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان سلطانیه و طارم صورت گرفت

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر توسط دانشجویان پیام نور سلطانیه و طارم

خبرگزاری فارس: دانشجویان پیام‌نور واحد سلطانیه و طارم با صدور بیانیه‌ای‌ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر توسط دانشجویان پیام نور سلطانیه و طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس از زنجان ارسال شده آمده است: بار دیگر توهین به مقدسات و به ویژه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از سوی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی دل مسلمانان وآزادی‌خواهان جهان را به درد آورد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی تردید اینگونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان و استیصال و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی و اخلاقی شده که تجربه تلخ بارها شکست و ناکامی مفتضحانه همراه با خفت و خواری در برابر این قبیل ترفندهای ابلهانه و نابخردانه را در کارنامه سیاه خود دارد.

دانشجویان پیام‌نور واحد سلطانیه و طارم در این بیانیه همچنین ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و غیر انسانی، توهین به پیامبر کرم(ص) را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری تسلیت گفته و خواستار محاکمه عاملان این جنایت شدند.

همچنین دانشجویان واحد سلطانیه با تجمع در مقابل این دانشگاه انزجار خود را از این حرکت آمریکایی و صهیونیستی اعلام کردند.

در بیانیه دانشجویان پیام‌نور واحد سلطانیه که در پایان این تجمع قرائت شد آمده است: درماندگی و عجز دشمنان و نظام امپریالیستی سلطه از بیداری امت اسلامی، آنان را بر آن داشت که با سخیف‏ترین ابزارهای خویش، کینه خود را نسبت به دین مبین اسلام نشان دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امریکا و صهیونیسم جهانی پس از شکست فضاحت‌بار در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی در تلاشی عاجزانه اقدام به ساخت فیلمی موهن در مورد والاترین انسان تاریخ بشر، پیامبر مهر و دوستی کرده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ دین و مکتبی آن را نپذیرفته و کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) می‏زنند پیرو هیچ آیینی نیستند، بلکه از شیطان پیروی می‏کنند.

در پی این جنایت اسفبار دانشگاهیان، متفکرین و نسل نواندیش تمام قد در برابر این بی‌دینی‌ها و بی‌فرهنگی‌ها خواهند ایستاد و با حضور در صحنه خشم مقدس خویش را علیه این جنایت شیطانی و نفرت‌انگیز نشان داده و این نهضت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول