اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور گچساران خبر داد

راه‌اندازی سایت جدید پیام‌نور گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران گفت: ساختمان جدید دانشگاه در مساحت 10 هزار مترمربع و در چهار طبقه آموزشی و اداری به همراه سوله ورزشی تکمیل شده و در نیمسال دوم سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

راه‌اندازی سایت جدید پیام‌نور گچساران

حمیدرضا رخشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دانشگاه و آموزش رکن اساسی هر شهری است و در واقع دانشگاه و مسائل آموزشی سرچشمه مسائل فرهنگی یک منطقه است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «دانشگاه کارخانه انسان‌سازی است»، افزود: دانشگاه محل کسب علم و دانش و مکان ساختن آیندگان جامعه است و بسیار ضروری است که به توسعه آن توجه ویژه داشته باشیم.

رخشا با بیان اینکه توجه ویژه به دانشگاه و دانش‌آموختگان می‌تواند آینده‌ای بسیار مناسب برای همه ما رقم زند، ادامه داد: دانشجویان امروز اداره‌کنندگان فردای کشور هستند و در صورتی که دانشجویانی باسواد و با دانش بالا تربیت کنیم، می‌توان آینده خود را تضمین کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز گچساران در خصوص مشکلات فعلی این دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر فضای آموزشی و اداری دانشگاه نامناسب است و ما با مشکل مواجه هستیم و دانشجویان دانشگاه با حداقل امکانات روبه‌رو هستند.

رخشا افزود: دانشجویان چاره‌ای جز تحمل مشکلات ندارند که با افتتاح سایت جدید دانشگاه، مشکلات به حداقل می‌رسد.

وی زمان راه‌اندازی سایت جدید دانشگاه پیام‌نور مرکز گچساران را نیمسال دوم سال تحصیلی جاری عنوان کرد و یادآور شد: ساختمان جدید دانشگاه در مساحت 10 هزار مترمربع و در چهار طبقه آموزشی و اداری به همراه سوله ورزشی تکمیل شده و در نیمسال دوم سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز گچساران با بیان اینکه به دنبال این هستیم که مسجد، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی در ساختمان جدید احداث شود، افزود: در ساختمان جدید مشکلاتی وجود دارد که برای رفع آن برخی به عهده دانشگاه و برخی دیگر همکاری و همیاری مسئولان را می‌طلبد که امیدواریم مسئولان نهایت تلاش و همکاری را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول