اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پودنکی به فارس خبر داد

راهیابی دختران بدمینتون‌باز قم به المپیاد دانشگاه پیام‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان قم از صعود دختران بدمینتون‌باز این دانشگاه به المپیاد سراسری دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

راهیابی دختران بدمینتون‌باز قم به المپیاد دانشگاه پیام‌نور

محسن پودنکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با موفقیت‌های به دست آمده در مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور توسط تیم دانشگاه پیام نور قم این تیم به المپیاد سراسری دانشگاه‌های پیام نور کشور راه یافت.

وی اضافه کرد: تیم بدمینتون دختران دانشگاه پیام نور قم در حالی به عنوان نایب قهرمان پیام نور کشور جواز حضور در این المپیاد را کسب کرد که رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت بیش از 20 تیم از استان‌های مختلف برگزار شد و در نهایت نایب قهرمانی بخش تیمی این مسابقات به نام تیم پیام نور قم به ثبت رسید.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌های شرکت‌‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای کسب مقام قهرمانی بازی‌های خود را در شهر ابریشم استان اصفهان برگزار کردند که علاوه بر نایب قهرمانی بخش تیمی، قهرمانی بخش دوبل و مقام سومی بخش انفرادی نیز رهاورد ارزشمند تیم دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور قم بود.

وی یادآور شد: بازی‌های بدمینتون دختران دانشگاه پیام نور کشور در شهر ابریشم به مدت پنج روز با شرکت تیم‌های مدعی به شکل تیمی، دوبل و انفرادی برگزار شد که در نهایت در بخش دوبل تیم دو نفره ساناز پیرمرادی و اعظم ترکمن از دانشگاه پیام نور قم قهرمان شد.

پودنکی اضافه کرد: تیم بدمینتون دانشگاه پیام نور قم در حالی که در ترکیب خود از وجود بازیکنان مطرح و توانمند بدمینتون قم و همچنین از توان فنی و مدیریتی خوبی بهره می‌برد، در این رقابت‌ها موفق‌ترین تیم پیام نور کشور لقب گرفت زیرا در بخش انفرادی نیز خانم زهره قاسمی بعد از نمایندگان مازندران و کرمانشاه تیم قم را صاحب یک عنوان سومی کرد تا تیم قم در تمام بخش‌ها دارنده عنوان باشد.

وی عنوان داشت: سطح رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور در شهر ابریشم استان اصفهان بسیار بالا بود و تیم‌های شرکت‌کننده در ترکیب خود از بازیکنان خوب و شاخصی استفاده می‌کردند اما این توان و نبوغ بالای بدمینتون‌بازان قمی بود که در نهایت منجر به موفقیت تیم دختران دانشگاه پیام نور قم شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول