اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور خلخال خبر داد

امکان تحصیل در 22 رشته در دانشگاه پیام نور خلخال

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور خلخال گفت: دانشگاه پیام‌نور خلخال در 22 رشته تحصیلی اقدام به جذب دانشجو برای تحصیلات مقطع کارشناسی و کاردانی کرده است.

امکان تحصیل در 22 رشته در دانشگاه پیام نور خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یزدان‌بخش صادقی ظهر امروز در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی در دانشگاه پیام نور خلخال اظهار داشت: امسال 4 رشته کارشناسی  به رشته‌های دانشگاه پیام نور خلخال افزوده شده تا شاهد تنوع رشته‌ها و جذب دانشجو باشیم.

وی این رشته‌ها را جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، مدیریت جهانگردی، مهندسی صنایع و ادبیات فارسی اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور خلخال یادآور شد: هم اکنون سوله چند منظوره ورزشی دانشگاه پیام نور در زیربنایی با متراژ مفید 2 هزار و 548 مترمربع در حال ساخت است که ساختمان فرهنگی - مذهبی نیز در فضایی با متراژ 440 مترمربع در حال تکمیل است.

صادقی از پذیرش 300 دانشجو در20 رشته در ترم اول سال تحصیلی 91 خبر داد و گفت: با این پذیرش تعداد کل دانشجویان این واحد آموزشی به 2 هزار و 300 نفر رسید.

این مسئول تاکید کرد: دانشگاه پیام نور خلخال در فضای آموزشی اداری به متراژ 4 هزار و 200 مترمربع و با 17 کلاس، دو کارگاه کامپیوتر، و 3 آزمایشگاه  فیزیک 1 و 2 و روانشناسی تربیتی و مجهز به لابراتوار زبان و سالن همایش با ظرفیت 265 نفر در حال فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر علم‌آموزی از دانشجویان جدید‌ ‌الورود خواست تا با تاسی از فرهنگ متعالی اسلام  با رعایت مسائل اخلاقی و دینی به تحصیل بپردازند.

حجت‌الاسلام محسنی ضمن یادآوری رهنمودهای پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد ( ص ) بیان داشت: آموزش علم در هر زمان و مکانی واجب بوده به طوری که پیامبر اسلام به فراگیری علم در هر نقطه از دنیا تاکید داشته است.

وی در پایان سخنان خود همچنین اهانت استکبار جهانی و کشورهای دست نشانده را در توهین به مقدسات و پیامبر اکرم ( ص ) را محکوم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول