اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خوزستان

دانشگاه پیام نور شوش در زمینه آموزش اول شد

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام نور شوش از کسب مقام نخست دانشگاه پیام نور شوش در بخش آموزش و برگزاری امتحانات در سطح دانشگاه‌های خوزستان خبر داد.

دانشگاه پیام نور شوش در زمینه آموزش اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش سیدحسن فاضلی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شوش اظهار داشت: دانشگاه پیام نور افق بسیار روشن برای پیشرفت در همه زمینه‌های علمی را فراهم کرده است و این توانایی را دارد که دانشجویانی با بار علم بالا تحویل جامعه دهد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور شوش که از بدو تاسیس با رشد قابل توجهی از نظر سطح آموزشی، جذب دانشجو و افزایش تعداد رشته داشته و توانسته در دو ترم گذشته رتبه نخست در زمینه آموزشی و اجرای امتحانات در استان را کسب کند و با گزینش و بکارگیری 137 استاد مدعو این روند رو به رشد را حفظ کند.

فاضلی گفت: امسال برای ارتقای سطح رفاه دانشجویان سلف سرویس دانشگاه را احداث کردیم که در حال حاضر تمام عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده خدمات‌رسانی به دانشجویان است.

معاون دانشگاه پیام نور شوش خاطرنشان کرد: با علم بر اینکه افزایش تعداد رشته نیاز به بسترسازی دارد دانشگاه پیام نور شوش برای رشته‌های ورزشی اقدام به احداث سوله ورزشی چند منظوره کرده که با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال ساخت و تکمیل است.

فاضلی گفت: برای به ارتقای سطح آموزشی اداری دانشگاه با رایزنی‌های انجام شده توانستیم سالن اداری آموزشی را احداث و تجهیز کنیم و با افزایش تعداد دانشجو در این دانشگاه راه‌اندازی سایت کامپیوتر دانشگاه بسیار ضروری بود که این مهم نیز در حال انجام است.

وی افزود: امسال با راه‌اندازی سایت کامپیوتر شماره سه دانشگاه گامی مهم در راستای خدمات‌دهی به دانشجویان برداشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشگاه پیام نور شوش با ظرفیت 4 هزار و 150 دانشجو در 29 رشته مختلف، سال جدید تحصیلی را آغاز کرده است. در سال تحصیلی جدید این دانشگاه با جذب 700 دانشجو سال تحصیلی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول