اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور خراسان‌رضوی:

اعتبارات مشکل ساخت دانشگاه پیام‌نور نیشابور نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور خراسان‌رضوی در رابطه با تاخیر ساخت بنا ساختمان دانشگاه پیام‌نور، گفت: پروژه ساخت بنا پیام ‌نور نیشابور به هیچ وجه مشکل اعتبار ندارد.

اعتبارات مشکل ساخت دانشگاه پیام‌نور نیشابور نیست

ابراهیم تقی‌زاده در حاشیه اردوی توجیهی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور درباره علت تاخیر در ساخت بنا دانشگاه پیام‌ نور نیشابور و انتقادات فرماندار به‌خاطر روند کند اجرای پروژه، اظهار کرد: متاسفانه پیمانکاران به‌دلیل آن ‌که پروژه‌های مختلف را در نقاط مختلف کشور قبول می‌کنند برخی اوقات کارها را نیمه تمام رها می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور خراسان‌رضوی اظهار داشت: موضوعات عمرانی تا حدی در سطح اختیارات استان است و بقیه در اختیارات سازمان مرکزی پیام‌نور است.

وی با اعلام نارضایتی از پیمانکار پروژه تصریح کرد: هم‌اکنون در حال پی‌گیری برای خلع ید پروژه از دست پیمانکار هستیم.

تقی‌زاده گفت: تاکنون مهلت‌های لازم به پیمانکار داده شده است و حتماً پیمانکار پروژه را عوض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه، مشکلاتی را مبنی بر مطالبات طلبکاران داشته و با مشکل برخورد کرده‌ و به تعهدات خود عمل نکرده‌ است.

رئیس پیام‌نور خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاخیر در ساخت بنا دانشگاه پیام ‌نور مرکز نیشابور در پردیس دانشگاه به‌ دلیل کوتاهی و مشکلات پیمانکار است.

تقی‌زاده از اجرای 26 پروژه توسط پیام‌نور در خراسان‌رضوی خبر داد و گفت: متاسفانه تنها شهری که در آن با مشکل مواجه شده‌ایم نیشابور بوده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر زمان مشخص شدن پیمانکار جدید و اتمام پروژه گفت: زمان معرفی پیمانکار جدید در دست سازمان مرکزی است و هنوز معلوم نمی‌باشد ولی به محض مشخص شدن پیمانکار پس از یک سال پروژه ساختمان پیام‌نور حتما به بهره‌برداری می‌رسد. 

رئیس دانشگاه پیام‌ نور خراسان‌رضوی تاکید کرد: به سازمان مرکزی پیشنهاد داده‌ایم مناقصه‌ها تا یک حدی به استان‌ها واگذار شود تا استان‌ها خود در جذب پیمانکار بومی و توجه به سرعت بخشیدن به کار پیمانکاران تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول