اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری همایش ملی تخصصی ریاضی دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش ملی تخصصی ریاضی دانشگاه پیام نور کشور سوم و چهارم آبان ماه امسال در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی تخصصی ریاضی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، رئیس این دانشگاه اظهار داشت: این همایش با هدف تبادل نظر اساتید و محققان این رشته با جدیدترین دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های ریاضی برگزار می‌شود.

سعید مظلومیان اضافه کرد: در این همایش که با حضور بیش از 300 نفر از اساتید، محققان و دانشجویان رشته ریاضی از سراسر کشور برگزار می‌شود، جدیدترین مقالات و یافته‌های علمی رشته ریاضی از طریق سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، دانشگاه پیام نور، مرکز شیراز را یکی از قطب‌های رشته‌های علوم پایه در سطح دانشگاه پیام نور کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رشته ریاضی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با گرایش‌های ریاضی کاربردی و ریاضی محض (آنالیز، جبر) در دانشگاه پیام نور شیراز دایر است.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته دانشگاه پیام نور شیراز توسعه چشم‌گیری داشته است که به اذعان مسئولان کشوری بازدیدکننده از این مرکز، سطح امکانات موجود در دانشگاه پیام نور شیراز در حد برخی از دانشگاه‌های مادر کشور است که با وجود ظرفیت‌های موجود، زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی در این مرکز فراهم شده است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول