اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیساریای عالی پناهندگان:

کارت آمایش نشانه هویت اتباع بیگانه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام دفتر کمیساریای عالی پناهندگان، کارت آمایش را نشانه هویت اتباع بیگانه قلمداد کرد.

کارت آمایش نشانه هویت اتباع بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ورونیکا ایریما مودی‌ابی عصر امروز در بازدید از مدارس محل تحصیل اتباع خارجی در شهرستان کاشان خطاب به دانش‌آموزان این مرکز اظهار داشت: فراهم شدن زمینه تحصیل برای اتباع خارجی در ایران فرصت مغتنمی است که از سوی جمهوری اسلامی برای شما فراهم شده و شما نیز باید از این فرصت بیشترین بهره‌وری را برای تحصیل داشته باشید.

وی افزود: تحصیل سن و سال نمی‌شناسد و هر انسانی در هر سن و سالی که شرایط تحصیل برای او فراهم شود باید از این فرصت استفاده کند چراکه هیچ‌وقت برای تحصیل انسان دیر نیست.

قائم‌ مقام دفتر کمیساریای عالی پناهندگان، فراهم شدن زمینه تحصیل اتباع خارجی در ایران را فرصت مهمی برای علم‌آموزی دانست و گفت: فرصتی که امروز برای شما فراهم شده است تا به مانند مردم ایران از امکانات آموزش و پرورش برای کسب علم استفاده کنید به دلیل داشتن کارت آمایش است.

مودی ابی، از کارت آمایش به عنوان هویت اتباع بیگانه در ایران نام برد و گفت: استفاده از فرصت‌ها و امکانات در کشور ایران نیازمند داشتن کارت آمایش اتباع بیگانه است.

وی کارت آمایش را برای استفاده از تحصیلات اتباع بیگانه و فرزندان آنان، خدمات بیمه‌ای، بهداشتی و درمانی در ایران حائز اهمیت دانست و از تمدید مهلت صدور کارت آمایش اتباع بیگانه خبر داد.

 این مسئول افزود: افرادی که برای دریافت کارت آمایش اقدام نکرده و یا مهلت آن به پایان رسیده است می‌توانند به اداره اتباع مرکز مراجعه و یا باشماره 380487-0311 دفتر اتباع بیگانه در اصفهان تماس بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز در این بازید ابراز داشت: تمامی امکاناتی که برای تحصیل شهروندان کاشانی تهیه شده برای تحصیل اتباع بیگانه در کاشان نیز فراهم بوده و کوچک‌ترین تبعیضی بین آنان و شهروندان کاشانی وجود ندارد.

حسین حنطه‌ای ابراز داشت: در حال حاضر 5 هزار و 600 نفر دانش‌آموز از اتباع بیگانه در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان همراه با دانش‌آموزان کاشانی و به صورت مساوی از امکانات تحصیلی آموزش و پرورش این شهرستان برخوردار هستند.

به گفته وی، علاوه بر دانش‌آموزان اتباع بیگانه بیش از 80 نفر سوادآموز اتباع بیگانه نیز در هشت کلاس درس نهضت سوادآموزی این شهرستان حضور دارند.

ورونیکا ایریما مودی‌ابی قائم مقام دفتر کمیساریای عالی پناهندگان در سفر امروز خود به کاشان ضمن بازدید از مدارس اتباع بیگانه از مراکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول