اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج انتقاد کرد

بازار کار جنوب کرمان در دست اتباع بیگانه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: در حال حاضر بازار کار منطقه جنوب کرمان از هر صنفی در دست اتباع خارجی است و به همین دلیل معضل بیکاری در میان جوانان گسترده شده است.

بازار کار جنوب کرمان در دست اتباع بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عباس اطمینانی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اجتماعی شهرستان کهنوج مهم‌ترین مشکل این شهر را مواد مخدر و اتباع خارجی عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که باید در دستور کار قرار گیرد، پرداختن به مسائل اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نظر همه مسئولان نظام پرداختن به جنگ نرم و نحوه برخورد با آن است، افزود: امروز هر شهروند ایرانی باید نسبت به این مقوله احساس تکلیف کرده و به مقابله با آن بپردازد.

اطمینانی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون از شیوه‌های مختلفی برای ضربه زدن به ما استفاده کردند، اما از همه آنها به عنوان ابزاری برای رشد و شکوفایی این کشور استفاده شد.

وی با توجه به حرکت خزنده دشمن در جامعه اسلامی ابراز داشت: پس از گذشت سه دهه دشمنان به این مهم پی برده‌اند که باید برای مستأصل کردن جوانان یک حرکت خاموش و آرام را آغاز کنند.

اطمینانی با اشاره به اینکه باید اعتراف کرد که دشمن به این هدف خود دست پیدا کرده است، بیان داشت: به ویژه منطقه جنوب کرمان به دلیل همسایگی با کشورهای شرقی ناخواسته در معرض برخی تهدیدها قرار گرفته‌ است.

فرماندار کهنوج مواد مخدر را یکی از این تهدیدهای مهم دانست و گفت: تبدیل شدن مواد مخدر سنتی به صنعتی به ویژه کراک و شیشه یک معضل جدی برای این منطقه است.

اطمینانی اختلال در توده‌های اجتماعی به ویژه جوانان ایران اسلامی را از مهم‌ترین اهداف دشمنان ذکر و عنوان کرد: اگر برای این آفند دشمن یک پدافند خوب نداشته باشیم، دچار مسائل و مشکلات فراوانی می‌شویم.

وی اذعان داشت: در منطقه جنوب کرمان هم‌اکنون امنیت لازم برقرار است و این مهم رضایتمندی توده‌های مردم را به دنبال دارد.

اطمینانی با اشاره به آمارها و شاخص‌ها خاطر نشان کرد: با وجود رشد ورود به دانشگاه‌ها و مسائل فرهنگی با آموزش‌های نوین و خدماتی که نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید فراهم کرده است، دیگر نباید این مشکلات وجود داشته باشد.

وی در مورد اتباع خارجی موجود در منطقه جنوب کرمان اظهار داشت: یکی از دلایل رواج و شیوع مواد مخدر صنعتی وجود همین اتباع است.

اطمینانی تصریح کرد: برای مقابله با این امر نیز باید مسئولان مربوطه با مطالعه و پژوهش راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی افزود: در حال حاضر بازار کار منطقه جنوب کرمان از هر صنفی در دست اتباع خارجی است و به همین دلیل معضل بیکاری در میان جوانان گسترده شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول