اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کارگری دماوند خواستار شد

برخورد جدی با اشتغال اتباع بیگانه در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کارگری شهرستان دماوند، برخورد جدی با اشتغال اتباع بیگانه در این شهرستان را از سوی مسئولان امر خواستار شد.

برخورد جدی با اشتغال اتباع بیگانه در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز نخستین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دماوند در سال 91 در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات کارگری و حوزه تولید با حضور مدیران شرکت‏های تولیدی و صنایع شهرستان در فرمانداری دماوند برگزار شد.

فرماندار و رئیس کمیسیون کارگری شهرستان دماوند در این نشست در ابتدا با تبریک میلاد امیرالمؤمنین، علی (ع) و تسلیت ایام ارتحال بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت امام توانست حکومت دینی را که خانه امید مستضعفان عالم شد، شکل دهد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ادامه داد: امام راحل پس از 14 قرن که دین و ارزش‏های دینی به فراموشی سپرده شده بود و جز در خلوت‏خانه‏ها و مساجد خبری از آن نبود، مذهب اسلام را به تمام عرصه‏ها و صحنه‏های سیاسی و اجتماعی وارد کرد.

وی با اشاره به شکل‏گیری نهضت‏های اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: با الهام از انقلاب اسلامی تحولات بسیاری در جهان رخ داد و آزادگان جهان توانستند با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی برابر ظلم و ستم قیام کنند و خود را از یوغ استکبار رها سازند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان دماوند افزود :امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی که پرچم پیروزی و ظفر مسلمین است، در دستان یکی از فرزندان پاک سلاله حضرت زهرا (س) قرار دارد.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه امیدواریم این پرچم به صاحب اصلی‏اش امام زمان (عج) واگذار شود، با اشاره به لزوم حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی که شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در سال جاری است، افزود: باید بیش از پیش با حمایت از عرصه تولید و کار، زمینه تحقق این شعار را محقق کرد.

وی تصریح کرد: بزرگ‏ترین مشکلی که اشتغال شهرستان دماوند را تهدید می‏کند، اشتغال اتباع بیگانه در واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی است.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان دماوند افزود: این امر می‏تواند زمینه‏ساز معضلات بسیاری باشد و همچنین جلوی اشتغال جوانان جویای کار شهرستان و منطقه را می‏گیرد که باید با این موضوع برخورد جدی شود.

قاسمی‏فرزاد همچنین به ضرورت تکمیل بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی، صنفی و کشاورزی دماوند اشاره کرد و گفت: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی هرچه سریع‏تر باید اطلاعات کامل واحدهای تولیدی و صنفی زیرپوشش خود را در قالب یک شناسنامه به منظور بهره‏برداری از آن به فرمانداری شهرستان دماوند ارائه کنند.

در این جلسه همچنین مشکلات برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان دماوند مطرح و تصمیماتی توسط کمیسیون کارگری شهرستان برای آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول