اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خواستار شد

‌"طرد کامل اتباع بیگانه" از هرمزگان / چهارشنبه‌سوزی در کار نباشد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از فرمانداران شهرستان‌های این استان خواست "طرد کامل اتباع بیگانه غیرمجاز" را دستور کار خود قرار دهند.

‌"طرد کامل اتباع بیگانه" از هرمزگان / چهارشنبه‌سوزی در کار نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در جمع فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و بخش‌های این استان با بیان اینکه ملت ایران شایسته بهترین خدمات و بیشترین خدمت توسط مسئولان خود است، با اشاره به فرا‌رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: فرمانداران در شهرستان‌ها به گونه‌ای مدیریت کنند که در ایام نوروز تمام امکانات مورد نیاز برای مهمانان نوروزی فراهم شود.

وی ادامه داد: هیچ مدیری نباید امکانات اداره خود را برای رفاه مهمانان نوروزی دریغ کند، زیرا همه امکانات دستگاه‌های اجرایی متعلق به مردم است.

استاندار هرمزگان از فرمانداران و بخشداران خواست اوضاع شهرستان‌ها را در چهارشنبه‌سوری به گونه‌ای مدیریت کنند که این روز در حد آداب و سنن اصیل برگزار شود.

وی گفت: باید امور پیرامون این روز طوری مدیریت شود که این روز تبدیل به چهارشنبه‌سوزی نشود.

عزیزی با بیان اینکه دولت با شادی و نشاط مردم موافق است، تأکید کرد: نباید در چهارشنبه سوری امور به سمتی برود که موجب آسیب به جامعه شود.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: هیچ کس حق حتی یک ریال افزایش قیمت بدون اعلام ستاد تنظیم بازار را ندارد.

عزیزی خطاب به فرمانداران تأکید کرد: فرمانداران باید قیمت کالاهای بازار را حتی در دورترین نقاط شهرستان‌های خود کنترل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرمانداران باید اجرای برنامه‌های کلان دولت را در اولویت کاری خود قرار دهند، بر اجرای برنامه‌های کلان دولت از جمله اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها و افزایش میزان ایجاد اشتغال در سال آینده در استان تأکید کرد.

عزیزی در ادامه از فرمانداران خواست مصوبات سفرهای شهرستانی را به صورت کامل در شهرستان‌های خود پیگیری و اجرایی کنند.

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به نزدیک بودن دور چهارم سفر استانی رئیس جمهور، پیگیری حضور مدیران استانی در شهرستان‌ها برای رفع مشکلات شهرستان‌ها، ‌کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، طرد کامل اتباع بیگانه و اجرای برنامه‌های تحول اداری در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها باید در دستور کار خود فرمانداران قرار گیرد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول