اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی تهران خبر داد

برخورد با کارفرمایان اتباع غیرمجاز بیگانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران از برخورد با کارفرمایان اتباع غیرمجاز بیگانه خبر داد و گفت: گشت‏های بازرسی کار در استان تهران ادامه دارد.

برخورد با کارفرمایان اتباع غیرمجاز بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سید عیسی موسوی‏نسب در حاشیه نشست شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: گشت‏های بازرسی کار ادامه دارد و کارفرمایانی که از اتباع غیرمجاز استفاده می‏کنند، مشمول جریمه‏های قانونی می‏شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اشغال برخی فرصت‏های شغلی از سوی اتباع غیرمجاز، توصیه می‏شود که در چارچوب قانون اتباع فاقد مدارک از طریق بازرسان کار و هماهنگی در قالب گشت کار، دستگیر شده و از کشور طرد شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران افزود: برای اتباع مجاز در چارچوب ضوابط، قوانین و مقررات هیچ‏گونه محدودیتی وجود ندارد.

موسوی‏نسب عمده مسائل و مشکلات اتباع خارجه استانداری را در حوزه اتباع غیرمجاز برشمرد و اظهار داشت: اتباع مجاز شناسنامه‏دار هستند و در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی حرکت می‏کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ادامه داد: در این طرح با تسهیلاتی که برای اتباع مجاز پیش‏بینی شده تمام راهکارها با نظر ویژه رئیس جمهوری و مصوبه شورای امنیت ملی برای حضور قانونی آنان مهیاست.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول