اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

اتباع بیگانه فاقد پروانه‌کار حق کار کردن ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه پروانه‌کار دریافت کنند.

اتباع بیگانه فاقد پروانه‌کار حق کار کردن ندارند

سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه دارای رویداد ورود با حق کار مشخص بوده و مطابق آیین‌نامه‌های مربوط پروانه‌کار دریافت کنند. 

براندیشه افزود: پروانه‌کار حداکثر برای مدت یک‌سال صادر و یا تمدید می‌شود.

وی با اشاره به ماده 181 قانون کار گفت: کارفرمایانی که اتباع بیگانه دارند و مدت اعتبار پروانه‌ کارشان منقضی شده است اگر آنها را به‌کار گیرند و یا اتباع بیگانه را در کارهای غیر از آنچه در پروانه کار آنها قید شده بپذیرند علاوه بر جریمه نقدی به مجازات حبس نیز محکوم خواهند شد.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از صدور‌، تمدید و تجدید پروانه‌کار اتباع بیگانه در مرکز استان خبر داد و گفت: کار‌فرمایانی که نیاز به کار اتباع بیگانه دارند باید از طریق واحد اتباع بیگانه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

براندیشه از موافقت 49 رویداد کار در استان طی سال‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: 14 مورد صدور پروانه کار از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص بوده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول