اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته اتباع خارجی عنوان شد

خودروهای حامل اتباع بیگانه توقیف شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد از پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای توقیف خودروهای حامل اتباع خارجی که به صورت غیرمجاز وارد کشور و این استان شده‌اند، تدابیر لازم را بیندیشد.

خودروهای حامل اتباع بیگانه توقیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد، محمد الفونه عصر امروز در نشست کمیته اتباع و مهاجرین خارجی این شهرستان اظهار کرد: نارضایتی عمومی از وجود اتباع خارجی در سطح شهر و جمع‌آوری این افراد در رابطه با حفظ نظم و حیثیت اجتماعی ضروری است و برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که از بازگشت مجدد این اتباع جلوگیری شود.

فرماندار بویراحمد افزود: اتباع پاکستانی با تکدی‌گری چهره شهر یاسوج را نازیبا کرده‌اند و اتباع افغانی نیز با اشتغال در بخش‌های مختلف بازارکار، فرصت‌های شغلی را از همشهریان گرفته‌اند.

رئیس کمیته امور اتباع و مهاجرین از تعامل ادارات مختلف در زمینه جمع‌‌آوری این افراد ابراز رضایت‌مندی کرد و گفت: فرمانداری به کمک ادارات و نهاد‌های‌ ذیربط به صورت جدی و مستمر پیگیر جمع‌آوری این مهاجرین در سطح شهر یاسوج است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 41 نفر از این اتباع دستگیر و تحویل مراجع قانونی داده شده‌اند.

الفونه ادامه داد: فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها با همکاری هم محیطی ناامن را برای این مهاجرین و اتباع خارجی فراهم اورند تا به راحتی نتوانند در سطح شهر دست به تکدی‌گری بزنند و یا در باغات، ساختمان‌ها مشغول به کار شوند.

فرماندار بویراحمد از اداره حمل و نقل پایانه‌ها خواست به ترمینال‌ها اعلام کنند که از جابه‌جایی اتباع بیگانه در هنگام ورود به شهر جلوگیری شود.

در این نشست مقرر شد که پلیس راه نسبت به توقیف خودرو‌هایی که حامل اتباع بیگانه هستند، تدابیر لازم را انجام دهد و همچنین صنف املاک از واگذاری منازل به اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول