اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد خبر داد

دستگیری عاملان انتقال اتباع بیگانه در بستان‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد از دستگیری 10 تبعه غیرمجاز خارجی و دو عامل انتقال غیرقانونی انسان به کشور خبر داد.

دستگیری عاملان انتقال اتباع بیگانه در بستان‌آباد

محمد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد اظهار کرد: خبر واصله از سوی امت حزب‌الله حاکی از آن بوده که دو دستگاه خودرو شخصی پژو در حال انتقال اتباع خارجی غیرمجاز از طریق جاده ترانزیت تهران -تبریز به سمت تبریز است.

وی گفت: بلافاصله عوامل انتظامی این فرماندهی در حین گشت و کنترل خودورهای عبوری که مورد فوق را نیز در مد نظر داشته در جاده ترانزیت مستقر و با مشاهده خودروهای مورد نظر با رعایت کامل موارد امنیتی و انتظامی آنها را متوقف کردند.

باقری افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشاهده شد که در هر کدام از خودروها تعداد پنج تبعه خارجی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده و توسط رابطان قاچاقچیان انسان قصد خروج از مرزهای غربی کشور به مقصد ترکیه را داشتند وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: همه اتباع فوق به همراه دو راننده خودروها دستگیر و پس از دلالت به مقر انتظامی و تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مقامات قضایی در اجرای دستور مقام قضایی اتباع خارجی برای طرد از کشور به اردوگاه ارومیه معرفی شدند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول