اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

شناسایی اتباع بیگانه فاقد پروانه کار در جاجرم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جاجرم گفت: اتباع بیگانه فاقد پروانه کار در این شهرستان شناسایی شدند.

شناسایی اتباع بیگانه فاقد پروانه کار در جاجرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، روح‌الله کاویانی اظهار کرد: با توجه به شعار امسال و برای صیانت از نیروی کار داخل و با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و نزدیکی به مرزهای شرقی کشور و بر اساس برنامه زمان‌بندی گشت مشترک اتباع، تهیه شده توسط واحد بازرسی انجام شد.

وی افزود: بیش از 15 بازرسی مشترک با نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری در خصوص شناسایی اتباع بیگانه بدون پروانه و روادید کار از کارگاه‌های شهرستان انجام گرفته است.

کاویانی تصریح کرد: در این مدت در بازرسی‌های صورت گرفته دو نفر از اتباع کشور افغانستان شناسایی و طی ابلاغیه با تعیین مهلت مقرر به کارفرما ابلاغ شد و با پیگیری‌های لازم جرائم قانونی لحاظ شد.

خبر دیگری نیز حاکی است، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد گفت: نشست توجیهی جشنواره تعاونی‌های برتر در این اداره برگزار شد.

محمد فیض‌آبادی افزود: به منظور تسهیل در امر ثبت نام تعاونی‌های داوطلب در جشنواره تعاونی‌های برتر و توجیه مدیران این تعاونی‌ها نشستی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال جاری، هدف از برگزاری این نشست را تسهیل و ساماندهی ثبت نام تعاونی‌ها در این جشنواره عنوان کرد.

فیض‌آبادی تصریح کرد: با توجه به جایگاه و نقش تعاونی‌ها در رشد و توسعه اقتصادی کشور، همه ساله مقارن با ایام هفته تعاون از تعاونی‌های برتر در 14 گرایش در سطح استانی و ملی تقدیر می‌شود.

وی از تعاونی‌های شهرستان خواست تا با ثبت نام اینترنتی به آدرس www.7tb.ir به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره ملی کمک کنند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول