اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار‌ راور:

استفاده از اتباع بیگانه در باغ‌های پسته راور ممنوع است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان راور گفت: باغداران موظف هستند با رعایت نکات بهداشتی و از به کارگیری نیروهای افاغنه خود‌داری کنند.

استفاده از اتباع بیگانه در باغ‌های پسته راور ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان خواستار همکاری هر چه بیشتر بانک کشاورزی با مجریان طرح‌ها شد و از مردم خواست برای استفاده از تسهیلات موجود به مدیریت جهاد کشاورزی راور مراجعه کنند.

وی گفت: باغداران موظف هستند با رعایت نکات بهداشتی و از به کارگیری نیروهای افاغنه خود‌داری کرده و از کشاورزان درخواست داریم تا از آبیاری تحت فشار به ‌جای آبیاری غرق آبی استفاده کنند.

محمود فلاح مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور نیز گفت: تا‌کنون 86 مجوز در زمینه‌های پرورش شتر، شتر‌داری، پرورش شتر‌مرغ، گوسفند‌داری، کارخانه خوراک دام، صنایع تبدیلی، پرورش قارچ و گاوداری با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان راور 14 هزار هکتار از اراضی زراعی زیر کشت محصول پسته هستند، افزود: پیش بینی می‌شود، 7 هزار تن پسته از باغات شهرستان راور در ‌سال جاری برداشت شود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه راور تجلیل شدند

همزمان با 17 مرداد ماه روز خبرنگار توسط فرمانداری، شورای اسلامی شهر راور، شهرداری و نیروی انتظامی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا شریفی فرماندار راور با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه‌ اسلامی از آنها به عنوان راویان مسائل و مشکلات مردم نام برد و افزود: وظیفه خبرنگاران در زمان حوادث بسیار مهم است که باید با سرعت و دقت کامل انجام گیرد.

وی رعایت اخلاق، امانتداری و انتقال اخبار صحیح و انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه و برقراری ارتباط با تمام‌ قشر‌های جامعه مورد تأکید قرار داد و گفت‌: نشریات راور باید سعی کنند که اخبار شهرستان راور را به طور کامل پوشش دهند.

در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان راور تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول