اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح کمیته ساماندهی اتباع بیگانه خرامه:

اتباع بیگانه در خرامه ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: کمیته ساماندهی، شناسایی و اخراج اتباع بیگانه با هدف برنامه‌ریزی در مورد اجرای طرح بررسی اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان خرامه برگزار شد.

اتباع بیگانه در خرامه ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان با تاکید بر لزوم اجرای این طرح اظهار داشت: اتباع بیگانه غیرمجاز موجب به وجود آمدن مشکلات اخلاقی، بهداشتی و اجتماعی در جامعه می‌شوند.

وی گفت: اشاعه فرهنگ نامناسب، گسترش خرافات، افزایش قاچاق مواد مخدر و افزایش تکدی‌گری در سطح شهرها نیز از دیگر آثار وجود اتباع غیرمجاز است.

فرماندار خرامه از کارفرمایان و پیمانکاران نیز خواست از نیروهای بومی در محیط کار استفاده کرده و از جذب و بکارگیری اتباع فاقد مدرک خودداری کنند.

دهقان تصریح کرد: با وجود خشکسالی و تعطیلی نشاکاری و کارگاه تولید برنج روند ورود اتباع خارجی به این شهرستان متوقف نشده است.

فرماندار خرامه از تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست با به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز توسط پیمانکاران طرف قرارداد با دستگاه‌های اجرایی مخالفت و برخورد شود.

شناسایی و اعلام واقعی اتباع غیرمجاز به اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری، تشکیل کمیته در بخش‌ها، اعلام مفاد ماده 181 قانون کار به کارفرمایان، تشکیل تیم بازرسی و عملیاتی، تشکیل جلسه کمیته هر ماه یک‌بار، معرفی نماینده تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برای حضور در تیم‌های بازرسی و عملیاتی از جمله تصمیمات این جلسه بود.

در این جلسه بخشداران، نیروی انتظامی و نمایندگان اداره کار، شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج و دادگستری حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات از سوی اعضا مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول