اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

کسب رتبه نخست آمل در جمع‌آوری اتباع بیگانه

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: آمل رتبه نخست مازندران در جمع‌آوری اتباع بیگانه را کسب کرد.

کسب رتبه نخست آمل در جمع‌آوری اتباع بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نشست مشترک اعضای شورای تامین، فرماندهان پایگاه‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان آمل صبح امروز با حضور فرماندار، در سالن اجتماعات شهدای ششم بهمن فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آمل در این نشست اظهار داشت: جدا از خروجی ویژه‌ای که این نشست‌ها دارد امید است با در کنار هم قرار گرفتن، برای امنیت پایدار و خدمت به مردمی که در دفاع از ارزش‌های اسلامی از همه چیز خود گذشتند از  ظرفیت و توان شهرستان استفاده مطلوب شود.

یدالله اکبرزاده گفت: برنامه‌ریزی در هر موضوعی امری منطقی و ضروری است که نتیجه مطلوب به همراه دارد اما در تحقق آن داشتن اطلاعات مورد نیاز و تجزیه و تحلیل آن شرط لازم است.

وی افزود: از منظر کارشناسان امنیتی معمولا در شرایط عادی به دلیل وجود فرصت کافی می‌توان با استفاده از اطلاعات موجود و پردازش آن حوادثی که در شرف وقوع و شکل‌گیری است را پیش‌بینی و با اقدامات موثر و صرف کمترین هزینه مادی و معنوی از بروز آن پیشگیری کرد.

اکبرزاده با بیان اینکه رمز خنثی کردن فتنه 88 با حضور همه جانبه مردم در حمایت از ولایت‌فقیه  صورت گرفت، اظهار داشت: نمونه بارز این ولایت‌پذیری مردم شهرستان آمل حضور بیش از 76درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

رئیس شورای تامین شهرستان آمل در رابطه با جایگاه امنیت گفت: امنیت مفهوم عام است اما به طور کلی امنیت عبارت است از اقداماتی که در سایه آن جامعه بتواند به فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود ادامه دهد و ما هم در شهرستان آمل در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت با تعاملی که میان اعضای شورای تامین وجود دارد همراه با تلاش و کوشش توانستیم امنیت نسبی را در سطح شهرستان شاهد باشیم.

وی با تاکید بر فعالیت‌های انجام شده در قسمت‌های مختلف امنیتی گفت: در مسئله جمع‌آوری اتباع بیگانه حائز رتبه نخست در سطح استان شدیم.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول