اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 219

باقری: همدان نیاز به ساخت سالن‌های استاندارد تئاتر دارد

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «اخمالو خان» گفت: نیاز به ساخت سالن‌های ویژه، تخصصی و استاندارد تئاتر در همدان احساس می‌شود.

باقری: همدان نیاز به ساخت سالن‌های استاندارد تئاتر دارد

مهرداد باقری در حاشیه اجرای نمایش «اخمالو خان» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کار برای کودک را به دلیل سختی که دارد انتخاب کردم و اگر چه هنر تئاتر در کل کار دلی است اما این شاخصه در تئاتر کودک بازرتر است.

وی با بیان اینکه برای کار کودک باید با تمام وجود انرژی گذاشت، تصریح کرد: در کار کودک باید خلوص نیت خاصی داشت تا به این واسطه ارتباط کودک با این هنر بیشتر و عمیق‌تر شود.

بازیگر تئاتر «اخمالو خان» با بیان اینکه تئاتر کودک در جامعه ما در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارد، تصریح کرد: اگر مسئولان به اهمیت کار کودک برسند تئاتر کودک و نوجوانمان رشد خواهد کرد.

وی تفکیک تئاتر کودک از تئاتر نوجوان را رخدادی خوب دانست و افزود: مسائل هدف برای کودکان با نوجوانان تفاوت‌های بسیاری دارد و با این وصف شیوه‌های اجرای کار نیز باید متفاوت باشد.

باقری تفکیک سنی تئاتر بین کودکان و خردسالان را مناسب ندانست و تصریح کرد: در کشور ما در حال حاضر کار نوجوان نیز جایگاه خود را نیافته و جای کار بسیار دارد.

وی با بیان اینکه میزبانی همدان خوب است اما نیاز به ساخت سالن‌های ویژه و تخصصی تئاتر در این شهر احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ یک از سالن‌های نمایش در همدان برای تئاتر استاندارد و مناسب نیست.

بازیگر تئاتر «اخمالو خان» در پایان سخنانش تصریح کرد: امید من به عنوان یک هنرمند عرصه تئاتر در ایران این است که برای انجام کار تئاتر کودکان دغدغه مالی نداشته باشم.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول