اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 207

قهرمانی‌مطلق: کارهای حداکثری با حداقل هزینه در جشنواره تئاتر کودک انجام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان در حاشیه بازدید از دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: امسال با هزینه‌های حداقلی برای جشنواره، کارهای حداکثری صورت گرفت.

قهرمانی‌مطلق: کارهای حداکثری با حداقل هزینه در جشنواره تئاتر کودک انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، حسن قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با برگزاری کیفی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نشان داد که توانمندی بسیاری در همدان وجود دارد و با این اقدام مدیریت خود را به رخ کشید.

وی وجود پتانسیل‌های مدیریتی در برگزاری جشنواره را نیز مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: این نوع مدیریت نشان داد که مردم استان همدان هنردوست هستند و هیچ کم و کاستی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال افزایش سطح کیفی جشنواره هستیم، اظهار کرد: زبان تئاتر، زبان خاصی است که با تفکیک بخش تئاتر کودک از نوجوان، انتقال پیام و مفاهیم به مخاطبان بهتر می‌تواند شکل گیرد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال کارهای اثرگذار و فاخری با زبان هنر و تئاتر هستیم که در این بین لازم است نگاه ویژه‌ای به نقش آموزش و پرورش داشته باشیم.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به مخاطبان بی‌شمار آموزش و پرورش اذعان کرد: تاکنون تعامل خوبی با آموزش و پرورش ایجاد شده است و امیدواریم مدارس و هنرستان‌های خوبی در آینده برای تئاتر ایجاد شود.

وی تأکید کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هم شور و نشاط ایجاد می‌کند و هم می‌تواند استعدادها را شکوفا کند که این امر در بحث آموزش نیز ماندگارتر است.

فرماندار همدان با اشاره به استقبال مردم از تئاترهای خیابانی در جشنواره نوزدهم خاطرنشان کرد: 10 گروه نمایش خیابانی در دل مردم جای گرفته‌اند و در میان آنها به اجرای نمایش می‌پردازند که این ارتباط بی‌واسطه سبب استقبال مردم از نمایش‌های خیابانی شده است.

وی در پایان از رسانه‌ها به خاطر تلاش برای تولید و پوشش اخبار نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان تشکر کرد.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول