اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 212

آزاد: استقبال مردم از جشنواره تئاتر کودک، شاخص رضایتمندی است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان در جریان بازدید از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: استقبال مردم از نمایش‌های این جشنواره، نشانگر شاخص رضایتمندی مردم است.

آزاد: استقبال مردم از جشنواره تئاتر کودک، شاخص رضایتمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان علی‌محمد آزاد با بیان اینکه فضای تئاتر، فضای سالم و بی‌حاشیه‌ای است، افزود: تئاتر در اعیاد و نمایش‌های کهن ما جایگاه خاصی دارد و به درون فرهنگ ما رسوخ پیدا کرده است.

وی ادامه داد: حضور ملموس تئاتر در فرهنگ ایرانیان وظیفه ما را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سنگین‌تر می‌کند.

استاندار همدان گفت: استقبال مردم از نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نشان می‌دهد کار به خوبی انجام می‌شود.

وی کیفیت و کمیت مطلوب برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را نشانگر برنامه‌ریزی خوب استان برای حضور در جشنواره دانست.

آزاد گفت: جشنواره امسال نشان داد با مقداری صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها می‌توان جشنواره‌ای در سطح بین‌المللی برگزار کرد و به این ترتیب زمینه برگزاری جشنواره‌های متعدد را در استان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در بخش سخت‌افزاری تئاتر در استان همدان مشکلی نداریم اضافه کرد: باید به بخش‌های نرم‌افزاری مانند نمایشنامه‌نویسی توجه بیشتری شود.

استاندار همدان در خصوص افزایش تعداد سالن‌های نمایش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: سالن‌های نمایش بسیاری در استان همدان وجود دارد که متعلق به سازمان‌ها و ارگان‌ها است و با کمی تجهیز می‌توانند به صورت تخصصی برای تئاتر مورد استفاده قرار گیرند.

وی تأکید کرد: می‌توان سالن‌های راکد استان همدان را با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های آتی پویا کرد و با تغییرات جزئی و ایجاد امکانات بیشتر امکان اجرای نمایش و پخش فیلم‌های کودک و نوجوان را در آنها فراهم آورد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تا 22 مهرماه در همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول