اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 206

فامیل‌کریمی: استقبال مردم از جشنواره، تئاتر کشور را احیا می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان استقبال مردم از نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را دربردارنده پیامی دانست که به احیای تئاتر کشور می‌انجامد.

فامیل‌کریمی: استقبال مردم از جشنواره، تئاتر کشور را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های جشنواره نوزدهم تئاتر کودک مردمی شدن و استقبال مردم بوده و این شور و نشاط و استقبال حاوی پیامی از سوی مردم به جشنواره است تا فضای تئاتر کشور تحت تاثیر قرار گیرد و تئاتر احیا شود.

وی در جریان بازدید از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ادامه داد: امسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تغییراتی که داشته است سبب افزایش اعتماد به نفس دبیرخانه استانی شده و این جشنواره با روش‌های جدید مدیریت می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به صرفه‌جویی‌هایی که در هزینه برگزاری جشنواره رخ داده است، افزود: این نوع مدیریت می‌تواند الگوی خوبی در همه سطوح باشد.

وی ویژگی دیگر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را بومی کردن بخشی از برنامه‌ها دانست و افزود: با قابلیت‌هایی که استان همدان در زمینه برگزاری جشنواره دارد، بخش اجرایی به همدان محول شده که خروجی خوبی برای استان داشته است.

فامیل‌کریمی محول کردن بخش اجرایی جشنواره به مدیران استانی را از محاسن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دانست و تصریح کرد: تاکنون هماهنگی‌های خوبی در برگزاری جشنواره رخ داده است و بخشی از دستگاه‌ها و سازمان‌های استان به شکل مطلوب پای کار آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در پایان نوع نگاه مدیران به جشنواره ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال نشاط جامعه هستیم، همه دستگاه‌ها باید در این جشنواره که در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد: امیدواریم مدیرانی که در جشنواره دخیل بودند نمره قبولی بگیرند زیرا اگر نمره قبولی در سطح پائینی باشد، مردم آن را قبول نخواهند کرد.

وی روند پوشش خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توسط رسانه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تأکیدها و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه به ایجاد فضای امید و نشاط کمک کرده است.

فامیل‌کریمی در ادامه به تماشای نمایش آدم بلا، دیو ناقلا پرداخت و برای مهمانان، هنرمندان و داوران حاضر در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان روزهای خوبی را آرزو کرد.

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول