اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 218

سپهر: جشنواره تئاتر فرصت استفاده از فضای شاد است

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «من-من-من» گفت: نوزدهمین جشنواره تئاتر فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان از فضای شاد همدان در زمان جشنواره استفاده کنند.

سپهر: جشنواره تئاتر فرصت استفاده از فضای شاد است

میثم سپهر در حاشیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص نمایش «من ـ من ـ من» اظهار داشت: این کار نخستین تجربه کاری‌ام بود که با همکاری عوامل نمایش و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر برای اجرا در جشنواره آماده شد.

وی ادامه داد: از آن جایی که خودم خجالتی هستم بازی در این نمایش بسیار برایم لذت‌بخش بود و این نمایش پیام‌های گوناگونی را به صورت غیر مستقیم به مخاطبان نوجوان انتقال می‌داد، این انتقال غیر مستقیم تأثیر خود را بیشتر نشان می‌دهد.

بازیگر کودک نمایش «من ـ من ـ من» ادامه داد: ما بچه‌ها باید بدانیم که در هیچ جایی نباید خجالت بکشیم و باید استعدادها و قابلیت‌های خودمان را بیشتر کرده و حرفمان را در تمام عرصه‌ها بزنیم چرا که خجالت کشیدن به خودی خود باعث می‌شود تا نتوانیم با اعتماد به نفس در انجام کارها وارد شویم.

وی تصریح کرد: به عنوان یک بازیگر کودک در این نمایش بهتر می‌توانستم مفاهیم را متوجه و به زبان کودکانه به مخاطبان انتقال بدهم و شاید نقطه مثبت این نمایش این است که بازیگر کودکی به زبان خود کودکان و نوجوانان مفاهیم را ارائه می‌کند.

سپهر در پایان گفت: جشنواره در همدان بسیار زیبا و جالب بود و برای تمام کودکان و نوجوانان فرصتی است تا از کار‌هایی که ساخته شده دیدن کرده و از فضای شاد آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول