اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک ونوجوان ـ 216

700 بادبادک‌ شادی کودکان تویسرکان را به آسمان همدان گره زد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 700 بادبادک هیاهو و شادی کودکان تویسرکانی را در آسمان صداقت و پاکی با شور و نشاط آسمان همدان گره زد.

700 بادبادک‌ شادی کودکان تویسرکان را به آسمان همدان گره زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز به مناسبت نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان خالق 700 بادبادک با پرواز خلاقیت خود خواسته‌ها و الفبای دادنامه اندیشه، افکار کودکانه را از تویسرکان شهر شهید نوجوان، فرشید هرمزی بر بال دستان خلاق بر آسمان اوج داد.

استادیوم ورزشی شهید هرمزی بیشترین اوقات شاهد دوندگی و رقابت بزرگ‌ترها که به دنبال یک شئ گرد به نام توپ هستند، بوده است که در پشت پرده این تلاش شاید هزاران سیاست برد و باخت و یا برنامه‌هایی چون لابی‌بازی‌ها است و این موضوع تن لطیف و زنده استادیوم را رنجیده خاطر می‌کرد اما امروز با دویدن کودکان بر پیکره‌اش انرژی مضاعف می‌گیرد و با شادی کودکان آنها شاد می‌شود.

در روزی دیگر از جشنواره زمین سرسبز و وسیع استادیوم شهید هرمزی شاهد رقابت سازندگان و مولدان عشق و خلوص برای ماندن و جاودانه شدن در دنیای تکنولوژی و صنعت است.

بچه‌ها آماده بادبادک‌های دست‌ساز را در دست گرفته و با حرکت علامت مسابقه تلاشی وصف ناشدنی در بین دختران و پسران شروع می‌شود طرح‌های بسیار خلاقانه با درآمیختگی رنگ‌های بسیار منطبق و سازگار آسمان را برای همراهی با شادی کودکان و نوجوانان دیار دارالمؤمنین دعوت می‌کند.

تمام ارکان استادیوم ورزشی شهید هرمزی در یک اتحاد بسیار منسجم حرکت‌های خود را با پویایی فریادهای کودکان هماهنگ می‌کند ساعت با قدرت تمام عقربه‌های خود را محکم از حرکت باز می‌دارد تا بچه‌ها فرصت با هم و شاد بودن را از دست ندهند.

این زمان خوب کنترل می‌شود و کودکان به اوج لذت و شادی می‌رسند و استادیوم از جشنواره تقدیر می‌کند که احیاکننده شادی در وجود کودکان تویسرکان شده است، امیدواریم این لحظات روزافزون شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با فارس در این خصوص اظهار داشت: جشن بادبادک‌ها یکی از برنامه‌های جنبی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است که تنها در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

مهدی حاجی ‌زین‌العابدینی در خصوص چرایی معرفی 19 برنده در مسابقه تصریح کرد: در پایان مسابقه پرواز بادبادک‌ها متناسب با تعداد جشنواره تئاتر کودک که برگزار شده است از 19 نفر از شرکت‌کنندگان با تشخیص داوران با اهدای جوایزی تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: جشنواره کودک و نوجوان بسترساز ایجاد انگیزه در کودکان به سوی تفکر متعالی و والااندیشی است.

در پنجمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 700 بادبادک شادی کودکان تویسرکانی را به نشاط کودکان سراسر استان در آسمان همدان گره زد.

این مسابقه در محل استادیوم ورزشی شهید هرمزی برگزار شد.

انتهای پیام/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول