اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 166

گلکارزاده: ایجاد فضای نشاط از ابعاد فرهنگی جشنواره تئاتر کودک است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار معتقد است برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند در بعد فرهنگی و اقتصادی آن برای استان همدان مثمر ثمر واقع شود.

گلکارزاده: ایجاد فضای نشاط از ابعاد فرهنگی جشنواره تئاتر کودک است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نصرت‌الله گلکارزاده با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی است، تأکید کرد: حضور هنرمندان داخلی و خارجی در استان و بازدید از این مناطق ضمن اینکه زمینه تقویت گردشگری همدان را فراهم می‌آورد می‌تواند دارای مزایای مختلفی باشد.

وی یکی از این مزایا را شناساندن ابعاد گردشگری همدان دانست و افزود: شناخت جاذبه‌های گردشگری و توریستی، به ویژه از سوی هنرمندان و میهمانان خارجی می‌تواند بسترساز تقویت گردشگری همدان طی سال‌های آتی باشد زیرا آنها به عنوان سفیران فرهنگی در جذب گردشگر مثمر ثمر واقع خواهند شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه باید در هر برهه‌ای برای کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای قائل شد، بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یکی از ابعاد این ارزشگذاری و اهمیت‌دهی است.

وی با اشاره به اینکه باید آینده‌سازان این مرز و بوم برای زندگی آینده و کسب مسئولیت‌های مهم در کشور آماده شوند، گفت: استفاده از بعد هنری و تربیتی تئاتر یکی از ابعاد آماده‌سازی کودکان و نوجوانان برای آینده است که باید مفاهیم ارزشی و انسانی را از این طریق به آنان آموزش دهیم.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول