اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی سبزوار خبر داد

درخشش گروه تئاتر سبزوار در بیست‌ودومین جشنواره تئاتر رضوان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از درخشش گروه تئاتر میمیک سبزوار به سرپرستی مصطفی حمیدی‌فر در بیست‌ودومین جشنواره تئاتر رضوان خراسان‌رضوی خبر داد.

درخشش گروه تئاتر سبزوار در بیست‌ودومین جشنواره تئاتر رضوان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 10 نمایشنامه از هنرمندان سبزواری در جشنواره استانی تئاتر رضوان شرکت کردند که از میان این نمایش‌ها نمایش «هشتمین سفر سندباد» در بخش مسابقه و نمایش «پیش از صبحانه» در بخش میهمان به جشنواره تئاتر رضوان خراسان‌رضوی راه یافت.

وی با اشاره به مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر رضوان که در مشهد مقدس برگزار شد، ادامه داد: در بخش طراحی صحنه مصطفی حمیدی‌فر و محمد دارینی مقام نخست و در بخش کارگردانی مصطفی حمیدی‌فر از سبزوار برای نمایش «هشتمین سفر سندباد» در جایگاه مقام نخست ایستاد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ادامه داد: در بخش بازیگری از مجموعه بازیگران با توجه نظم گروهی و بازی‌های مناسب تقدیر و کسب مقام نخست پوستر را آبتین آراد از دیدگان منتقدین دریافت کرد و به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول