اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 169

مسلمی: تئاتر ابزار تعلیمی برای آموزه‌های شهروندی است

خبرگزاری فارس: یک کارگردان عرصه تئاتر کودک با اشاره به اثرات مثبت نمایش بر روی مخاطب گفت: تئاتر ابزار تعلیمی برای آموزه‌های شهروندی است.

مسلمی: تئاتر ابزار تعلیمی برای آموزه‌های شهروندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، در جریان برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش جنبی نمایش «قصه گرگ گرسنه» وسط گروه نمایشی «گپ» به کارگردانی مهدی مسلمی با حضور دانش‌آموزان در مجتمع فرهنگی هنری جوان کبودراهنگ به روی صحنه رفت.

محمد مسلمی در حاشیه اجرای این نمایش گفت: آموزش‌هایی که از طریق تئاتر به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود به مراتب تأثیرگذارتر از دیگر موارد آموزشی است.

وی افزود: تئاتر همانند کتاب می‌تواند نقش آموزشی و پرورشی داشته باشد و نمایش در اغلب موارد ابزار تعلیمی برای آموزش اصول و قواعد شهروندی به کودکان است و باعث کمک به رشد اعتماد به نفس بچه‌ها و بالا بردن توانایی آنان خواهد شد.

کارگردان این نمایش همچنین با تأکید بر نقش هدایتی تئاتر و نمایش در تخیلات کودکان بیان کرد: تئاتر کودک برخوردهای عینی کودک را با واقعیت دنیای پیرامونش بیشتر و بیشتر می‌کند تا کودکان به بینش درستی از زندگی برسند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول