اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق شد

اجرای 4500 طرح اشتغالزایی در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی از اجرای 4 هزار و 500 طرح اشتغال‌زایی در مجموعه کمیته امداد استان طی سال گذشته خبر داد.

اجرای 4500 طرح اشتغالزایی در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر عصر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر 31 هزار خانوار در استان تحت پوشش این مجموعه حمایتی هستند.

وی افزود: این رقم 10 درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهد که نسبت به سال قبل دو درصد کاهش یافته است و این روند در سال جاری نیز ادامه پیدا می‌کند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی رویکرد اصلی کمیته امداد استان را توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش عنوان کرد و گفت:‌ برنامه‌های مدونی برای تحقق این اهداف در این مجموعه تدوین شده است.

عنایتی‌فر از افزایش میزان مشارکت‌های مردمی خبر داد و افزود: مشارکت‌های مردمی از 15 به 25 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین حامیان یتیمان این نهاد طی سال گذشته از 8 هزار و 300 نفر به 10 هزار نفر رسیده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی از افزایش درآمد ماهیانه این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: درآمد ماهیانه این نهاد از 416 میلیون ریال به 716 میلیون ریال افزایش یافته است.

عنایتی‌فر یادآور شد: آمار مراجعه‌کنندگان سال گذشته به کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مورد نیاز نسبت به سال 89 بیش از 44 درصد کاهش یافته که این آمار نشان از توانمندسازی افراد زیرپوشش این نهاد است.

وی افزود: آمار ورودی‌های زیرپوشش کمیته امداد سال گذشته نسبت به سال 89 کاهش یافته چرا که این رقم از یک‌هزار و 533 خانوار به 164 خانوار تغییر یافته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اجرای بیش از 4 هزار و 500 طرح اشتغالزایی در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان اجرا شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول