اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌جشنواره قرآنی یادواره امام هادی (ع) در خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ترتیل و حفظ قرآن کریم یادواره امام هادی(ع) ویژه دانش‌آموزان دختر کانون‌های دائم کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در محل اردوگاه یادگاران امام(ره) این نهاد برگزار شد.

‌‌جشنواره قرآنی یادواره امام هادی (ع) در خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) در طول زندگی خود با آموزش بیش از 4 هزار شاگرد در راستای توسعه و ترویج معارف قرآنی تلاش فراوانی کردند.

علی‌محمد گلستانی‌فر گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در آخرین لحظات زندگی خود فرمودند من دو میراث گرانبها در میان شما به یادگار می‌گذارم نخست کتاب خدا  و دوم اهل بیتم، و پیامبر سعادت دنیا و آخرت را در پیروی از این دو عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر گسترش و آشنائی نسل جوان با فعالیت‌های قرآنی و توسعه آن در بین آحاد جامعه تاکید فراوان کردند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: این جشنواره قرآنی با حضور 120 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش در مقاطع دبستان، راهنمائی و دبیرستان از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی و جنوبی به مدت 4 روز در استان برگزار می‌شود.

محمدحسین عنایتی‌فر هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی را تشویق فرزندان مددجو با مفاهیم قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و افزود: خراسان جنوبی در ارزیابی‌های صورت گرفته در اردوهای سراسری جزو استان‌های برتر معرفی و میزبانی این جشنواره قرآنی به این استان واگذار شد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول