اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

جنگ اقتصادی نیازمند راهکارهای ابتکاری است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس به دنبال شیوه‌های کلاسیک نبودیم، در جنگ اقتصادی نیز باید از راهکارهای ابتکاری بهره ببریم.

جنگ اقتصادی نیازمند راهکارهای ابتکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی اظهار داشت: حضور رئیس اتاق بازرگانی کرمان در اتاق ایران و نمایندگان کرمان در کمیسیون‌های مجلس فرصت مناسبی است که باید از آن برای پیشرفت استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان کرمان در زمینه منافع استان یک‌صدا هستند، ابراز داشت: نشست سه ساعته اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس جمهوری و نشست با معاون اول رئیس جمهور و وزیران برای توسعه همه‌جانبه کرمان برگزار شده است.

زاهدی با بیان اینکه تحریم ایران در حال حاضر با تحریم‌های گذشته متفاوت است، تصریح کرد: آمریکا از این تحریم با عنوان "تحریم هوشمند" نام می‌برد.

وی اذعان داشت: راه‌های مقابله با تحریم هوشمند باید با راه‌های گذشته تفاوت داشته باشد و همان گونه که در دوران دفاع مقدس به دنبال شیوه‌های کلاسیک نبودیم، در جنگ اقتصادی نیز باید از راه‌های ابتکاری بهره ببریم.

زاهدی افزود: بخش خصوصی باید راه‌های مقابله با تحریم‌های دشمن را ارائه کند و نمایندگان نیز پیشنهادات ارائه شده را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان آمادگی لازم را برای برگزاری نشست با مدیران کشوری برای پیگیری مسائل مربوط به استان دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مورد مباحث مربوط به تغییرات مدیران در استان کرمان بیان داشت: ما در این زمینه با وزارتخانه‌ها تعارف نداریم و صحبت‌هایی را درباره تغییر مدیران با وزیران و یا معاونان آن‌ها انجام داده‌ایم و تغییرات به راحتی انجام نمی‌شود.

زاهدی با اشاره به اینکه ابراز نگرانی نمایندگان استان کرمان درباره بعضی از مدیران استانی در نشست با استاندار کرمان مطرح می‌شود، گفت: نارسایی‌های مدیران در بخش‌های مختلف باید مطرح شود.

وی اذعان داشت: مجلس نسبت به مسائل روز در ایران محکم است و نمایندگان مجلس متوجه مسائل مختلف هستند.

زاهدی عنوان کرد: حضور نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی کرمان این پیام را دارد که ما با اعضای اتاق رفاقت داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف به استان کرمان ظلم شده است، افزود: ما نمایندگان دست سرمایه‌گذاری را می‌بوسیم که در استان کرمان سرمایه‌گذاری کند.

زاهدی تصریح کرد: سالانه 2 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از استان کرمان خارج می‌شود که این مبلغ باید در این استان سرمایه‌گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه برای برطرف کردن مسائل به بخش خصوصی نیاز داریم، ابراز داشت: با کار کارشناسی باید مسائل و مشکلات ارجاع شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول