اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی:

دشمنان مجبورند همسایگی ایران را در فضا تحمل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی کشور گفت: دشمنانی که می‌خواستند ایران را از روی زمین براندازند، امروز مجبورند همسایگی ایران را در فضا تحمل کنند.

دشمنان مجبورند همسایگی ایران را در فضا تحمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم یادواره شهدای نوش‌آباد اظهار داشت: خون شهدا و حماسه ایثارگران موجب شد که ایران اسلامی، ام‌القرای کشورهای اسلامی شود و دانشمندان جوان ایرانی، قله‌های رفیع علم و تکنولوژی را تسخیر کنند.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا به جایی رسیده‌ایم که جزو 11 کشوری که تکنولوژی هسته‌ای دارند باشیم و در بین هفت کشوری قرار بگیریم که صاحب چرخه کامل سوخت هسته‌ای هستند و توانسته‌ایم در میان 10 کشوری قامت برافرازیم که فرمول سلول‌های بنیادین و علوم شبیه‌سازی ژنتیک را در انحصار خود دارند.

رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی کشور با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با وجود کارشکنی‌های دشمنان، مرزهای علم را شکستند خاطرنشان کرد: همان دشمنانی که می‌خواستند ایران را از روی زمین براندازند، امروز مجبورند همسایگی ایران را در فضا تحمل کنند.

ذوالنور در ادامه با تأکید بر اینکه مردم در پیروی از رهبری، جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند عنوان کرد: امروز دشمن از هر دری وارد شده تا مقاومت مردم نستوه ایران را بشکند و همه مسئولان باید با تبعیت از رهبری، در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به نقش شهر نوش‌آباد در هشت‌ سال دفاع مقدس تأکید کرد: نوش‌آباد در زمان دفاع مقدس، زمانی که فقط چهار هزار نفر جمعیت داشته، 120 شهید تقدیم آرمان‌های امام و انقلاب کرد که نشانه حضور مردم این منطقه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب است.

این مسئول تصریح کرد: رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی با وجود همه دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که چیدند تا از مردم انتقام بگیرند ارزش‌های اعتقادی و معنویت بود.

به گفته وی، برگزاری یادواره‌های گرامیداشت شهدا، در زمانی که گناه همه را به طرف خود می‌کشد به منزله باران رحمت الهی در دوران قحطی معنویت است.

رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی کشور همچنین بیان داشت: هدف استکبار جهانی از آغاز جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و ترورها، سقوط کامل نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران اسلامی بود.

ذوالنور متذکر شد: قدرت‌های شرق و غرب در عین دشمنی و جنگ سرد، برای نابودی ایران متحد شده بودند و تجاوز آنها همه مناطق مرزی را شامل شد و توطئه‌های تجزیه‌طلبانه، هر یک کافی بود که یک نظام را به طور کامل نابود کند.

این مسئول با اشاره به حمایت 23 کشور جهان از تجاوزگری صدام اذعان داشت: آسمان منطقه‌های عملیاتی، نمایشگاهی از هواپیماهای جنگی دنیا بود که علیه ایران بسیج شده بودند.

یادواره سرداران و 120 شهید نوش‌آباد پنجشنبه‌شب با حضور مسئولان و مردم این شهر در حسینیه شهید بهشتی  نوش‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول