اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد ملی نخبگان:

دشمن تحمل پیشرفت‌های علمی کشور را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه امروز دشمن تاب و تحمل پیشرفت‌های علمی کشور را ندارد، گفت: امروز دشمن با وقاحت تمام دانشمندان کشور را مورد حمله خود قرار داده و به شهادت می‌رساند.

دشمن تحمل پیشرفت‌های علمی کشور را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، داوود طالبی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان روستای سیوجان شهرستان خوسف با بیان اینکه خراسان‌جنوبی استانی کم برخوردار از ثروت‌ها و منابع خدادادی در سطح کشور است، اظهار داشت: اما روحیه دینی، ایمانی و فرهنگی بسیار بالا در مردم این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی ایستاده است، افزود: امروز کشور در تمامی جبهه‌ها موفق و سربلند بوده که نمونه آن جبهه جهاد علمی است که در آن به سر می‌بریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان کشور با اشاره به اینکه در جهاد نظامی تمام توجه به دفاع از مرزو بوم و کیان کشور و انقلاب و نظام است، تصریح کرد: امروز باید تمامی توجهات و اقدامات در راستای جبهه‌ای که مقام معظم رهبری در سند چشم انداز پنج ساله نظام و نقشه جامعه علمی کشور به آن اشاره کرده‌‌‌اند حرکت کنیم.

طالبی با بیان اینکه بهترین خوداتکایی، امروز خوداتکایی بر مبنای علم و دانش است، ادامه داد: باید بتوانیم با خود اتکایی، ریشه‌ای و اصولی فقر و عقب‌ماندگی را از کشور ریشه‌کن کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت‌های خود در عرصه‌های علمی و فناوری دشمن را مأیوس کرده است، گفت: به گونه‌ای که دشمن تاب و تحول این پیشرفت‌های کشور را ندارد و با وقاحت تمام دانشمندان کشور را مورد حمله قرار داده و به شهادت می‌رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان کشور با بیان اینکه هر اقدام علمی و پژوهشی در کشور در راستای تقویت جهاد علمی است، یادآور شد: امید است با اینگونه حرکت‌های علمی زمینه رشد و پیشرفت کشور را در تمامی زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور به دست آوریم.

در این مراسم 325 میلیون ریال اعتبار از طرف معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که در سفر چهارم رئیس جمهور به استان ابلاغ شده بود به مجتمع آموزشی روستای سیوجان شهرستان خوسف  اختصاص یافت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول