اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

پیشرفت‌های علمی ایران دشمن را به ستوه آورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: آنچه که دشمن را به ستوه آورده پیشرفت‌های علمی جوانان کشور و تربیت دانشمندانی هم‌چون شهید "احمدی‌روشن" است.

پیشرفت‌های علمی ایران دشمن را به ستوه آورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: دشمن با ترور دانشمندان هسته‌ای نمی‌تواند مانع پیشرفت و دست‌یابی ایران به علوم روز دنیا شود.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فردی نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد، به انقلاب آسیب می‌زند.
خطیب جمعه اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید احمدی‌روشن اشاره و تصریح کرد: دشمنان ایران برای جلوگیری از پیشرفت کشور طی دو سال گذشته به اقدامات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای ایران روی آورده‌اند.
وی بیان داشت: دشمن با ترور دانشمندان هسته‌ای نمی‌تواند مانع پیشرفت و دست‌یابی ایران به علوم روز دنیا شود.
طباطبایی‌نژاد از دست دادن دانشمندان ایران را ضایعه دردناکی برای ملت دانست و ادامه داد: دانشمندان فراوانی هم‌چون علیمحمدی و احمدی‌روشن در ایران پرورش یافته‌اند و این ملت به کوری چشم دشمنان، حرکت در مسیر دست‌یابی به قله‌های علوم مختلف را ادامه می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدون دخالت خارجی‌ها توانست به پیشرفت‌های بزرگی دست یابد و به دنیا ثابت کرد که می‌توان بدون اتکا به کشورهای غربی به پیشرفت‌های علمی رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان داشت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در علوم مختلف، ابهت کشورهای غربی و آمریکا را در هم شکست و منشا الگوگیری کشورهای منطقه برای بیداری اسلامی شد.
وی اضافه کرد: دنیا می‌بیند و اعتراف می‌کند که ایران 33 سال است از سلطه آمریکا خارج شده و پیشرفت‌های فراوانی کرده اما کشورهای دیگری هم‌چون عربستان که هم‌چنان زیر نظر آمریکا هستند، در تمام مسائلشان به این کشور وابسته شده‌اند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول