اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان:

جوانان ایرانی پرچم‌دار پیشرفت‌های علمی و فناوری هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان گفت: جوانان این مرز و بوم پرچم‌دار پیشرفت‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و فناوری هستند.

جوانان ایرانی پرچم‌دار پیشرفت‌های علمی و فناوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، هادی بیات بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شهدای نیروی دریایی دهه فجر را الهام‌بخش ملت سرافراز ایران از یوغ امریکا و صهیونیست عنوان کرد و اظهار داشت: در سال 57 رمز پیروزی ملت ایران بر طاغوت حضور گسترده در تظاهرات به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: امروز نیز اقتدار نظام اسلامی بر همین اصول مهم که تبعیت از رهبری انقلاب و همچنین حضورشان در تمام‌ صحنه‌ها استوار است و هیچ قدرت جهانی نمی‌تواند مقابل قدرت ملت ایران ایستادگی کند.

بیات بیان داشت: قله‌های فتح و پیروزی پس از پیروزی انقلاب در سال 57 به دست ملت شجاع ما قرار دارد و جوانان این مرز و بوم پرچم‌دار پیشرفت‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و فناوری هستند.

به گزارش فارس این مراسم با حضور ‌نیروهای ویژه دریایی سپاه و نیروی دریایی سیرجان برگزار و گلزار شهید گمنام در مرکز آموزش دریایی سیرجان گلباران و عطر‌افشانی شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول