اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

پیشرفت علمی ایران اسلامی با ترور متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: پیشرفت علمی ایران اسلامی با این ترورها متوقف نمی‌شود.

پیشرفت علمی ایران اسلامی با ترور متوقف نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سربلندی انسان در دنیا و آخرت است و دوری از گناهان انسان را به موفقیت می‌رساند.
وی در ادامه به بحث فرهنگ عاشورایی اشاره کرد و افزود: زیارت امام حسین (ع) در واقع یک دوره آموزش اصول ناب اسلامی است و ادعیه‌ها و زیارات ترویج فرهنگ والای اسلامی است.
امام جمعه برازجان در ادامه به فرار شاه ملعون اشاره کرد و اذعان داشت: با گسترش اعتراضات مردمی و اثبات ناتوانی حکومت پهلوی، محمدرضا پهلوی و همسرش به مصر فرار کردند و این روز بزرگ در واقع طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
مصلح خاطر نشان کرد: در کمتر از یک ماه بعد از فرار شاه شاهد پیروزی انقلاب بودیم و حکومت پهلوی بعد از سال‌ها ظلم و ستم بر مردم با شکست و خواری سقوط کرد و نظام اسلامی به وجود آمد.
وی در ادامه با اشاره به 27 دی ماه سالروز شهادت نواب‌صفوی تصریح کرد: شهید نواب و همرزمانش به تعبیر رهبر انقلاب گروهی بودند که ایمان و اعتقادات بالایی داشتند و در برابر استبداد و ظلم ایستادند و تسلیم نشدند و در نهضت ملی شدن صنعت نفت نیز نقش مهمی داشتند.
امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت شهادت شهید احمدی‌روشن گفت: بدون تردید ترور این دانشمند جوان به دست دشمنان نظام طراحی و برنامه‌ریزی شده و این ترورهای کور نشانه ضعف و استیصال دشمنان است.
مصلح افزود: پیشرفت علمی ایران اسلامی با این ترورها متوقف نمی‌شود و ایران اسلامی پر از شهید علی‌محمدی و شهید احمدی‌روشن‌هاست و بدون تردید روند رو به رشد کشور تداوم خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در انتخابات مجلس باید به نمایندگانی رای دهند که دارای اعتقادات بالایی باشند و تنها برای خدمتگزاری آمده باشند چراکه مجلس در راس امور است و اگر مجلس خوب نباشد کشور پیشرفت نمی‌کند.
مصلح در ادامه به اربعین سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم بزرگ هیئت‌های مذهبی دشتستان که به صورت مشترک برگزار می‌شود امر ارزشمندی است و نشان‌دهنده وحدت همه هیئت‌هاست و انتظار داریم مراسم اربعین در دشتستان با کیفیت مطلوبی برگزار شود.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول