اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت آموزش و پرورش:

پیشرفت‌های علمی جوانان خار چشم دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های علمی قابل توجه جوانان ایران گفت: این پیشرفت‌ها تبدیل به خاری در چشم دشمنان ایران شده است.

پیشرفت‌های علمی جوانان خار چشم دشمنان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا بورقانی عصر امروز در مراسم تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبعیت مردم ایران از مکتب حسینی اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور منبعث از ولایت‌مداری و تدبیر و تفکر و همچنین تعالیم غنی اسلام است.
وی فلسفه آموزش و پرورش را مهارت محوری عنوان کرد و افزود: همه ابعاد زندگی امروزی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده است.
معاون آموزش و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش از جذب 60 هزار نیروی انسانی فرهیخته در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: همه نیروهای حق‌التدریسی هم تعیین تکلیف شده‌اند.
وی اضافه کرد: همه آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیز در آموزش و پرورش جذب شده‌اند.
بورقانی با اشاره به تاسیس 10 هزار مدرسه قرآنی در سطح کشور تصریح کرد: همه این اقدامات در راستای همگامی با نظام و اخلاق محوری انجام شده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش 8 هزار مجتمع آموزشی ایجاد کرده است که هر کدام چند مدرسه زیرمجموعه را شامل می‌شود.
معاون آموزش و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه آموزش و پرورش برای راه‌اندازی 400 استخر شنا گفت: برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش برای تاسیس 4 هزار سالن ورزشی و فرهنگی هم آغاز شده است.
وی فعالیت شورای آموزش و پرورش را در راستای مشارکت مردم در فعالیت‌های آموزشی دانسته و تصریح کرد: دو معاونت در این راستا تشکیل شده است.
بورقانی مشارکت‌های مردمی مدارس غیر دولتی، مراکز آموزشی راه دور، انجمن اولیا و مربیان را از حوزه‌های زیر مجموعه معاونت‌هایی اعلام کرد که در صدد افزایش حضور و مشارکت مردم و خانواده‌ها در مدیریت آموزشی کشور هستند.
وی از حضور و فعالیت 750 هزار نفر در انجمن‌های اولیا و مربیان خبر داد و گفت: همه این اقدامات برای محور قرار دادن خانواده‌ها در تعلیم و تربیت انجام می‌شود.
معاون آموزش و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود 178 مرکز خدمات مشاوره‌ای در سطح کشور ادامه داد: صد و هفتاد و نهمین مرکز خدمات مشاوره‌ای هم در شهرستان ایجرود راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول