اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

پیشرفت‌های علمی کشور به برکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پیشرفت‌های علمی و پزشکی امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی است.

پیشرفت‌های علمی کشور به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا صفی آریان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اظهار کرد: ملت ایران پس از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان پابرجا ایستاده و هر روز به عظمت انقلاب افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و تهدیدات دشمن هیچ تأثیری در ارادت ملت به انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های آن ندارد، گفت: امروز کشورهای اسلامی با الگوپذیری از نهضت روشنگری امام به پیروزی رسیده و این تاثیرپذیری به خاطر حق و عدالت‌محوری راه امام خمینی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه بیان کرد: امروز طاغوت‌های زمان از راه‌های مختلف می‌خواهند جلوی پیشرفت و رشد ما را بگیرند و در این مسیر ناکام مانده‌اند چراکه هر تهدید اراده جوانان ما را در رسیدن به علم و فنآوری محکم‌تر می‌کند.

وی در تأکید به مسئولان افزود: امنیت و آرامش امروز ما حاصل فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان و ایثار رزمندگان است که با الگوگیری از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا جان خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب فدا کردند و این وظیفه همه ما را نسبت به آنها سنگین‌تر می‌کند.

صفی‌آریان در ادامه شهدا را شاخص عدالت‌محوری الگوی مدیریتی برای مسئولان خواند و گفت: همه ما باید رضایت‌مندی مردم را بالا ببریم و امروز رضایت مردم شهرستان ملایر از شبکه بهداشت و درمان افزایش داشته است.

وی به مقایسه وضعیت بهداشت و درمان کشور در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: در حال حاضر آمار پزشکان در رشته‌ها و تخصص‌ها بسیار بالاست و بیماری‌های واگیر در کشور ریشه‌کن شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان دستیابی به انرژی هسته‌ای، فناوری‌های نظامی و پیشرفت‌های علمی و پزشکی امروز کشور را از برکات انقلاب اسلامی خواند.

وی بر الهام‌گیری از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: هر کجا کسی کج‌خلقی و انحراف از مسیر ولایت داشته دچار خسران و آسیب شده است.

در ادامه از هشت نفر از آزادگان، 30 تن از جانبازان، 18 رزمنده و 136 خانواده شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در پایان این مراسم سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان  ملایر با مساحت 500 مترمربع و 700 میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول