اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان:

پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران دشمنان را وادار به ترور کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های علمی و فناوری به نقطه امیدوار کننده‌ای رسیده است، گفت: پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران دشمنان را وادار به ترور کرده است.

پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران دشمنان را وادار به ترور کرده است
علی اصغر پرتوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ترور مکرر دانشمندان ایرانی توسط صهیونیست‌ها و غرب نشان دهنده این است که ایران از نظر علمی و فناوری به نقطه امیدوار کننده‌ای رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: دستیابی ایران اسلامی به نقاط بالای علمی موجب شادی دوستان و ناراحتی دشمنان و بد خواهان نظام و انقلاب شده است.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به اینکه ترور شهید احمدی روشن توسط عوامل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است، ادامه داد: این امر نشان از خباثت و عمق ددمنشی این رژیم منحوس دارد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از افراد نیز در داخل کشور تحت تاثیر تبلیغات دروغین غرب قرار گرفته و شعار آزادی عمل انسان‌ها را قبول می‌کنند، ادامه داد: سران غرب و رژیم صهیونیستی هیچ گاه به دنبال آزادی عمل انسان‌ها و حقوق بشر نبوده و همواره در تلاش برای پایمال کردن و نادیده گرفتن آن هستند.
پرتوی ترور دانشمندان ایرانی را نیز نشانه‌ای دال بر بی‌منطقی و پایمال کردن حقوق بشر توسط غرب عنوان کرد و افزود: ترور دانشمندان ایرانی نشانه‌ای از دورویی غرب است، چرا که با وجود شعار‌های بسیار اقدام به پایمال کردن حقوق بشر می‌کنند.
وی اذعان داشت: رسانه‌های غرب به انحصار از یک سو و کاملا به دروغ ادعای آزادی حقوق بشر را در ذهن پرورانده و از سویی دیگر اقدام به ترور دانشمندان و نخبگان ایرانی می‌کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برخی از دستاوردهای علمی کشور در چند سال اخیر یادآور شد: در حال حاضر ایران از نظر علمی به مرتبه‌ای رسیده که دشمن با ترور دانشمندان نیز نمی‌تواند، جلوی پیشرفت و ارتقای آن را بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ترور دانشمندان موجب متوقف شدن مسیر رو به پیشرفت علم در ایران نمی‌شود، ادامه داد: به برکت خون شهدا و دانشمندان این مسیر شکوفاتر و نیرومند تر از قبل شده و جوانان کشورمان به راه پر امید و روشن خود ادامه خواهند داد.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان همچنین با اشاره به الگوگیری از خون شهدا اضافه کرد: دانشجویان با الگوبرداری از سیره عملی شهدا می‌توانند، به جایگاه‌های رفیع علمی دست پیدا کنند.
وی اظهار داشت: خون شهدا همیشه برای جامعه دانشگاهی پر برکت بوده و موجب خواری و شکست دشمنان شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول