اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تعظیم جهانیان در برابر پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبوغ و پیشرفت‌های چشمگیر علمی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف جهانیان را به تحسین و تعظیم واداشته است.

تعظیم جهانیان در برابر پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی

اکبر نیکزاد امروز در حاشیه برگزاری نخستین آئین تجلیل از پژوهشگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مقایسه اجمالی بین آنچه قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و امروز پس از سی و سه سال از آن رویداد تاریخی شاهد آن هستیم، گویای واقعیتی غرور‌انگیز است.

* همت و غیرت مردم ولایتمدار ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نبوغ ایرانی در سراسر دنیا زبانزد بوده و هست و آنچه این نبوغ ذاتی و بالقوه را فعلیت بخشیده همان توجهی است که مسئولان و دولتمردان این نظام به امر پژوهش داشته‌اند.

نیکزاد یادآور شد: پیشرفت‌های چشمگیر و خیره‌کننده در علوم مهندسی، هوا‌فضا، پزشکی و نظامی و سرآمد آن در علوم هسته‌ای امروز همه جهانیان را به تحسین و تعظیم در برابر این نبوغ واداشته است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با پیشرفت‌های علمی ایران افزود: دشمنان انقلاب با درک کامل این توانایی و اینکه پیامد آن حذف سلطه‌گران از گردونه قدرت است، راه چاره را در ترور دانشمندان این نهضت عظیم الهی یافته‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران به خیال باطل خود می‌خواهند با حذف فیزیکی سرمایه‌های علم و دانش زنجیره پیشرفت علمی کشور را بشکنند.

نیکزاد تصریح کرد: دشمنان نظام الهی ایران غافل از آن هستند که ملت ما در ده‌ها آزمون به مراتب دشوارتر سربلند و سرافراز بیرون آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه بنیانگذار این نظام الهی حضرت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همت و غیرت ملت فهیم و دولت خدوم همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و خواهند کرد.

* صنعت نفت قطب صدور دانش فنی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروزه صنعت حیاتی نفت به مدد الهی و هوش سرشار کارکنان متعهد و متخصص خود، به یکی از قطب‌های صدور دانش فنی تبدیل شده است و بر تارک صنعت دنیا چون نگینی می‌درخشد.

نیکزاد یادآور شد: نقشی که نفت و نفتی‌ها در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی داشته و دارند بر هیچکس پوشیده نیست و به عنوان سندی ماندگار و افتخارآمیز در دفتر تاریخ ثبت و ضبط است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز هدایت و راهبری این سیستم بزرگ و مهم با دستان توانا و دل بیدار و عزم و همت مدیران و کارکنان شریف و به ویژه دانش‌پژوهان به سادگی میسر شده است.

نیکزاد با قدردانی از تلاش‌های کارکنان و مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای توجه به مسائل علمی و پژوهشی در کنار تولید نفت و تجلیل از پژوهشگران نفت گچساران، استمرار این حرکت‌های مهم و مؤثر را خواستار شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول