اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

پیشرفت‌های علمی ایران در دوران تحریم حاصل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: بیشتر پیشرفت‌های علمی ایران در دوران تحریم حاصل شد.

پیشرفت‌های علمی ایران در دوران تحریم حاصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال 90 برای انقلاب اسلامی ایران سالی پرفراز و نشیب بود و بر خلاف تمامی تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها توانست قله‌های رفیع پیشرفت در عرصه‌های مختلف را طی کند.

وی افزود: در این سال دشمنان عملا به این نتیجه رسیدند که حصر اقتصادی تحریم‌های گوناگون و ... کاملا بی‌نتیجه است و تحریم‌ها راهکاری برای مبارزه با امت مسلمان ایران نیست زیرا ایرانی تحریم را به فرصت تبدیل می‌کند و در دوران تحریم به پیشرفت‌های چشمگیر دست می‌یابد.

خسروی به قطع نفت ایران به برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و بیان داشت: همگی شاهد بودیم وقتی صادرات نفت ایران به کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه قطع شد چگونه این کشورها دست به دامن ایران شدند و خواستار لغو تصمیم ایران در این راستا شدند.

وی افزود: ایران امروز به یکی از قدرت‌های علمی جهان و خاورمیانه تبدیل شده و پیشرفت‌های هسته‌ای، پزشکی، فناوری، نانو و ... همگی مؤید این مساله هستند.

فرماندار دشتستان به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با ترور دانشمندان ایران اسلامی شدت ضعف و ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی را اثبات کردند و نشان دادند به غیر از ترور دانشمندان ایرانی هیچ راهکاری برای مبارزه با ایران ندارند.

خسروی ابراز داشت: دنیای غرب و استکبار می‌دانند که اگر ایران با همین سرعت در مسیر توسعه علمی گام بردارد دیگر غرب توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و ایران به یک ابرقدرت در تمامی زمینه‌ها تبدیل می‌شود.

این مسئول در همین راستا تاکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند ایران از لحاظ علمی کشوری عقب‌مانده باشد و مجبور باشد از دستاوردهای غرب استفاده کند و از استقلال علمی ایران واهمه دارند و حاضرند برای اینکه ایران نتواند در مسیر توسعه علوم بنیادی و زیرساختی پیشرفت کند دست به هر کاری بزنند.

فرماندار دشتستان بیان داشت: دنیای استکبار امروز باید توجه داشته باشد که تمامی جوانان ایران اسلامی دانشمندانی هستند که با تمام توان در راستای توسعه ایران اسلامی گام برمی‌دارند و نابودی دنیای استکبار یکی از اهداف جوانان است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول