اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

پیشرفت‌های علمی و پزشکی مرهون انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های علمی، پزشکی، اقتصادی و فرهنگی مرهون انقلاب اسلامی است.

پیشرفت‌های علمی و پزشکی مرهون انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کوروش ساکی عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: افتخارآفرینی ایرانیان در عرصه‌های مختلف سبب شگفتی جهانیان شده است و آنها از پیشرفت‌های ایران اسلامی و هسته‌ای نگرانند.

وی افزود: امروز به لحاظ پیشرفت علمی در همه علوم همچون هوافضا، هسته ای، نانوتکنولوژی، پزشکی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم و دشمنان ما نیز از این موضوع ناراحتند و احساس خطر می کنند.

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) در دنیای ظلمت‌زده آن زمان پرچم تحول، بیداری و طاغوت‌ستیزی را برافراشت و هم اکنون بعد از گذشت 33 سال از بهار انقلاب ایران اسلامی طلایه‌دار بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار در جهان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان تصریح کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت‌های زیادی در تمام زمینه‌ها در این کشور اتفاق افتاده اما باید با توجه به شرایط کنونی کشور و شعار سال جاری سرعت خدمت‌رسانی به مردم افزایش یابد.

این مسئول یادآور شد: هدف اصلی انقلاب اسلامی و قیام ملت روی کار آمدن حاکمیت اسلامی در این کشور و نجات مردم از ظلم استبداد و استکبار بود که امام خمینی (ره) با حمایت و پشتوانه مردم توانست ریشه ظلم و رژیم ستم‌شاهی را از بین ببرد و اسلام ناب محمدی را حیاتی تازه ببخشد.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) پرچم ظلم‌ستیزی و استقلال ملت‌های مسلمان را در جهان برافراشت، افزود: تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی  مدیون پیروزی انقلاب، تدابیر و رهبری‌های مدبرانه امام (ره) و رهبری‌های روشنگرانه مقام عظمای ولایت است.

این مسئول ادامه داد: خادمان در این دولت تمام ظرفیت‌ها را برای پیشرفت مورد استفاده قرار می‌دهند و در این نهاد نیز تمام ظرفیت‌ها و توان خود را بسیج کرده و در هم آمیخته‌ایم تا به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول