اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بستک:

خودباوری مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بستک گفت: ‌نخستین دستاورد دفاع مقدس اعتماد به نفس و خودباوری بود و ما به این نتیجه رسیدیم که باید خود را باور کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های خود کشور را اداره نماییم.

خودباوری مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حبیب‌الله سهرابی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدا که در پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در روستای برکه لاری شهرستان بستک برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره  شهدا هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: مقدس بودن هشت سال جنگ نابرابر به واسطه صداقت و راستی و برای رضای خدا جنگیدن ایثارگران است.

وی افزود: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا از وظایف اصلی ما بوده و در این زمینه نباید ذره‌ای کوتاهی کرد.

فرمانده سپاه بستک ادامه داد: دفاع مقدس به جهانیان آموخت که با اتحاد، توکل به خداوند و تقویت روحیه معنویت می‌توان در مقابل جهان‌خواران ایستادگی کرد و آنان را شکست داد.

سهرابی در ادامه به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نخستین دستاورد دفاع مقدس اعتماد به نفس و خودباوری بود و ما در کوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خود را باور کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های خود به ویژه جوانان خداجو، کشور را اداره نماییم.

وی اضافه کرد: تاثیر این خودباوری، بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین دفاعی نمود فزاینده‌ای داشت.

این مسئول بیان داشت: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود و همه چیز ما در جبهه و پشت جبهه رنگ و صبغه‌ الهی به خود گرفته بود و میادین نبرد و سنگرهای رزمندگان آکنده از حضور خدا و اهل بیت بود.

سهرابی اظهار داشت: از برکات دیگر دفاع مقدس، رشد فضایل اخلاقی و معنوی در افراد و تقویت ارزش‌های اجتماعی بود به طوریکه همه‌ اقشار ملت تحت تأثیر اخلاق رزمندگان و فضایل انسانی خانواده‌ی آنان قرار داشتند به ویژه موقعی که مراسم تشییع شهدا برگزار می‌شد همگان شرکت فعال داشته و از فضای معنوی آن بهره‌مند می‌شدند.

وی  افزود: از برکات مهم دفاع مقدس، تحکیم وحدت ملی بین آحاد ملت به ویژه گروه‌ها و احزاب سیاسی کشور بود به طوریکه همگان منافع حزبی و صنفی خود را در خدمت مصالح نظام و امنیت کشور قرار داده بودند.

فرمانده سپاه بستک در پایان افزود: یاد و خاطره شهدا همیشه زنده می‌ماند و راه این عزیزان توسط جوانان غیور میهن اسلامی ما تا ابد ادامه می‌یابد و هیچ قدرتی نمی‌تواند جوانان ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور سازد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول