اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین حفظ و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه‌ای همگانی دانست.

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، سردار سالار آبنوش در گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اشاعه آن یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: قدردانی از نعمت‌های الهی سبب افزایش برکت و خیر در زندگی می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: مسلمانان امروز باید با دعا و نیایش زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) مهیا کرده و سبب اقتدار و عزت روز افزون خویش شوند.

وی با بیان اینکه در ساختار کشور عناوین مخلتفی مانند استاد، کارگر، معلم و کسبه‌ تعریف شده، عنوان کرد: هنری که بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به بشریت و به ویژه ملت ایران هدیه داد، این بود که فرهنگ بسیجی و بسیجی زیستن را به متن زندگانی مردم وارد کرد و امروز در نظام اسلامی استاد، قاضی و ... بسیجی بوده و راه شهدا را طی می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: اگر جان و روان افراد با فرهنگ زیبای بسیجی اخت شود، مقام‌های دنیوی و تمایلات نفسانی دیگر هیچ اثری نمی‌تواند بر مسیر فرد داشته باشد.

آبنوش با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس اظهار کرد: پس از به سرانجام رسیدن ایام سراسر افتخار جنگ تحمیلی، مردم وظیفه‌ای زینب‌گونه دارند تا ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و اشاعه دهند.

وی با اشاره به احادیث و روایاتی از پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های خوبی دست یافته که قابل تقدیر است.

سردار آبنوش ادامه داد: امروز حتی غربی‌ها نیز به اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر جهانی جمهوری اسلامی بالا‌ترین تأثیر را بر معادلات جهانی و منطقه‌ای دارد، بیان کرد: دشمنان و منافقان کوردل همواره سعی می‌کنند تا ضمن اشاعه دروغ و شایعه‌پراکنی مردم را از همراهی و پشتیبانی از آرمان‌ها بازدارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ملت ایران اسلامی تا به امروز در سایه‌سار ولایت حماسه‌های بی‌بدیلی را خلق کرده است.

سردار آبنوش با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه حلقه وصل ملت با خداوند متعال است، تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی وجود ولایت است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام در نهایت خفت و خواری به سر می‌برند، عنوان کرد: امروز فرزندان رشید ایران اسلامی در مرز‌های آبی و خاکی کشور پاسدار حریم ولایت و مردم هستند.

سردار آبنوش با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه در برابر استکبار جهانی در هیچ زمینه‌ای کوتاه نیامده و همیشه از حقوق خویش در برابر متجاوزان دفاع کرده، بیان کرد: شایعه‌سازی در مسائل حاشیه‌ای از ترفند‌های پوسیده‌ای است که دشمنان در پی آن هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: عظمت و عزت‌مندی ملت قهرمان ایران اسلامی را هیچ کس نمی‌تواند به طور کامل درک کند زیرا این ملت با اراده معنوی خویش همواره به جلو حرکت می‌کند.

سردار آبنوش با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای برهم‌زدن و به حاشیه‌ کشاندن بازتاب‌های اجلاس کشور‌های عدم تعهد در ایران، بیان کرد: تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی با برپایی قدرتمند اجلاس تهران به شکست انجامید.

وی با بیان اینکه رهنمون‌های حکیمانه، دلسوزانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب در اجلاس عدم تعهد مسیری نو و تازه را در مسیر اعضای این جنبش قرار داد، بیان کرد: امروز نشانه‌های الهی در روی زمین به صورت عملی در حال تفسیر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دشمن تحرکات و تهدیدات خویش را امروز به فضای مجازی نفوذ داده، بیان کرد: باید مراقب بود و از حد‌اکثر ظرفیت‌های خویش برای این منظور استفاده کرد.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول