اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

دفاع مقدس موجب بروز خلاقیت‌ها با محوریت معنویت شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، موجب بروز خلاقیت‌ها با محوریت معنویت شد.

دفاع مقدس موجب بروز خلاقیت‌ها با محوریت معنویت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در یادواره هشت شهید روستای شیراوند و عباس‌آباد نهاوند اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس دانشگاهی انسان‌ساز بود که می‌توان از لحظه لحظه و از روزهای آن کتاب‌ها نوشت و آیندگان را از این دوران حماسه‌ و ایثار آگاه ساخت.

وی به مسئولیت خطیر رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: باید با برگزاری یادواره‌های شهدا فرهنگ دفاع مقدس را در کشور نهادینه کرده و ایثارگری‌های آنان را به جامعه بشناسانیم.

فرمانده سپاه نهاوند شهدا را ستارگان پرفروغ آسمان هدایت و ولایت خواند و ابراز داشت: شهدا از آن جایی که با خدای خویش معامله کردند، هر آن چه را که داشتند در طبق اخلاص نهاده و در راه معبود خویش اهدا کردند.

وی وظیفه همه مردم به ویژه نخبگان را حرکت در مسیر شهدا دانست و تأکید کرد: آحاد مردم به ویژه نسل جوان امروز الگوی مناسبی همچون شهدا دارند که باید سیره آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

خراسانی روستای شیراوند و عباس‌آباد را از روستاهای ولایتمدار و سختکوش شهرستان نهاوند خواند و افزود: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اعزام جوانان به جبهه‌ها، والدین آنها نیز در روستا با ارسال کمک‌های مردمی کمک شایان توجهی به فرزندان خود و رزمندگان در جبهه‌ها کردند.

وی در پایان سخنانش با محکومیت توهین به حضرت رسول(ص)، آن را ناشی از اسلام‌خواهی جهانی و ترس دشمنان از دین مبین اسلام دانست.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول