اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان:

‌فرهنگ دفاع مقدس جوانان را در مقابل هجمه دشمن واکسینه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم زیرا این فرهنگ جوانان و نوجوانان ما را واکسینه می‌کند.

‌فرهنگ دفاع مقدس جوانان را در مقابل هجمه دشمن واکسینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حمید عسکری امروز در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان سپاه زرند اظهار داشت:‌ یکی از بحث‌های کنونی ما صدور انقلاب است، صدور انقلابی که اکنون به عنوان بیدارگر، جهان را در نوردید و همه ‌آن ایستادگی جوانان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس‌ و بعد از آن مرتبط شدن جبهه سخت به جبهه نرم دشمن است.

وی ابراز داشت: جوانان ما با تمام وجود ایستادند‌، شهدایی که ما در محضرشان هستیم در کنار من و شما بودند و ما ارادتشان را نسبت به امام می‌دیدیم و از خود گذشتگی‌، ایثار و اخلاص شهدا‌ را نظاره‌گر بودیم.

عسکری عنوان کرد: اینها کسانی هستند که دشمن ‌تلاش می‌کند‌ این نور را هر طور که می‌تواند خاموش کند، مردم در مقابل آرمان‌ها‌ و ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند و سینه خود را سپر می‌کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن فیلم علیه پیامبر اکرم‌ (ص‌‌) می‌سازد و جرات پخش این فیلم را ندارد‌، ‌نشان دهنده این است که آن ضربه ای که خوردند، اکنون جواب خود‌ را می‌دهد.

عسکری خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس گرامیداشت لحظه‌هایی است که جوانان این مرز و بوم بر خاک‌های تفتیده ‌و گرم صحرایی افتادند که وقتی نگاه می‌کنیم در ادامه راه سید الشهدا‌ (ع‌) است.‌

وی افزود‌: جنگ تحمیلی در سال‌های پیروزی انقلاب به وجود آمد و این امر به این علت بود که دشمن می‌خواست انقلاب را به شکست بکشاند.

عسکری تصریح کرد: استکبار صدام را که در آن زمان به عنوان ژاندارم منطقه بود با کمک بیش از 30 کشور به جان ایران انداختند تا رعب و وحشت در دل مردم بیاندازند، اما موفق نشدند.

وی بیان کرد: جنگ 33 روز و 22 روزه حزب الله لبنان هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید ‌و حامی صهیونیسم را رسوا کرد که تمام این موفقیت‌ها برگرفته از ایثارگری فرزندان این انقلاب و دفاع مقدس است.

عسکری اذعان داشت: ما در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادگی کردیم، زیرا ما در زمان دفاع مقدس هم تحریم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ما در جهان حرف‌های بسیاری را برای گفتن داریم، زیرا دشمنان از قدرت اسلام می‌ترسند و می‌دانند که اسلام  یک قدرت برتر است.

عسکری ابراز داشت: اسلام ناب محمدی بعد از سال‌ها و قرن‌ها در جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه شاید ما در شناساندن اسلام به جهانیان کوتاهی کردیم، خاطرنشان کرد: دل‌های بیدار مرحله به مرحله مواردی از اسلام را دریافت کردند.

عسکری به دست آوردن دل‌ها و بیداری ملت‌ها را از زیبایی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: دشمن از معرفی امام و رهبری و حکومت اسلامی و ولایت فقیه هراس دارد.

وی اذعان داشت: امروز رزمندگان، بسیجیان و فرزندان این نظام و انقلاب در مقابل دشمن به عنوان افسران جنگ نرم هستند.

عسکری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان اتاق فکر برای کاهش آستانه صبر مردم بیان داشت: آن‌ها فتنه 88 و تحریم علیه ایران را برای براندازی نظام طراحی کردند.

وی گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم و اگر فرهنگ ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی به نسل جوان منتقل شود، جوانان و نوجوانان ما واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول