اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایش یاد یاران

رزمندگان دفاع مقدس در کنگان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه و در همایش یاد یاران، رزمندگان دفاع مقدس در کنگان تجلیل شدند.

رزمندگان دفاع مقدس در کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان فرماندار کنگان ظهر امروز در همایش یاد یاران و تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در کنگان اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از ارزش‌های والای اسلامی دفاع کردند و بدون تردید تجلیل از رزمندگان تجلیل از ارزش‌هاست.

تیمور یزدان‌شناس افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام است و باید با همه وجود در این مسیر تلاش کنیم.

فرماندار کنگان از ساخت فیلم شهدای کنگان در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش هنرمندان متعهد کنگان این مهم انجام می‌شود.

یزدان‌شناس یادآور شد: شهرستان کنگان در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌نظیر داشت و رزمندگان این شهرستان از نظام اسلامی در برابر دشمن دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان نیز در این همایش بیان کرد: 1400 رزمنده از این شهرستان راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

ابراهیم حق‌شناس گفت: هدف از تجلیل از این عزیزان ترویج فرهنگ قدرشناسی از یادگاران جبهه و جنگ در جامعه است و از همه مردم و مسئولان انتظار داریم همواره از یادگاران جبهه و جنگ و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های شهدا تجلیلی شایسته داشته باشند.

در این مراسم از خانواده شهدای عملیات حصر آبادان و جمعی از رزمندگان شهرستان کنگان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول